محتوای خبری دانشکده بهداشت

برگزاری دوره بین المللی HELP با هدف توان‌افزایی و پاسخگویی سریع در مواقع بحران با مشارکت دانشکده بهداشت

دکتر صفاریه عضو رسمی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر گفت: با تلاش مداوم برای کاهش آلام بشری می کوشیم.

پنجمین دوره بین المللی کارگاه (Health Emergencies in Large Populations) HELP با مشارکت جمعیت هلال احمر ایران، دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و صلیب سرخ جهانی شنبه 19آبان 97، با حضور دکتر اکبری ساری رئیس دانشکده بهداشت، دکتر حسن صفاریه، معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر، دکتر استاد تقی زاده مدیرگروه حوداث وبلایا دانشکده بهداشت، دکتر اردلان عضو هئیت علمی دانشکده بهداشت، دکتر پل باویر و شرکت کنندگان از کشورهای مختلف در هتل بزرگ تهران شروع بکار کرد.
در این کارگاه دکتر اکبری ساری رئیس دانشکده بهداشت، درباره قدمت و سوابق علمی و پژوهشی دانشکده بهداشت و همکاری پنج ساله با این دوره سخن گفت.
در ادامه دکتر حسن صفاریه به عنوان عضو رسمی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر گفت: با تلاش مداوم برای کاهش آلام بشری می کوشیم تا در ارائه خدمات سلامت محور در جریان سوانح و حوادث موثر باشیم. به همین منظور تلاش می کنیم با استفاده از تجارب و درس های آموخته شده و به کمک اساتید مجرب، با استانداردهای لازم و چگونگی ارائه خدمات و امداد رسانی آشنا شویم.
توضیح اینکه این دوره یک کارگاه بین المللی دو هفته ای است که از چند دهه قبل توسط صلیب سرخ جهانی طراحی شده و تاکنون چهار دوره آن با کمک دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، هلال احمر و صلیب سرخ جهانی در ایران اجرا شده است و شرکت کنندگان این دوره از کشورهای مختلف در این کارگاه شرکت کرده اند.  

نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس