محتوای خبری دانشکده بهداشت

برگزاری دومین نشست کمیته مشورتی دانشجویی توسعه آموزش دانشکده بهداشت

دومین نشست کمیته مشورتی دانشجویی توسعه آموزش دانشکده بهداشت با هدف برنامه ریزی و هم اندیشی در خصوص فعالیت های کمیته مشورتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، این نشست با حضور دکتر شکیبازاده معاون آموزشی دانشکده، دکتر پویان مدیر توسعه آموزش دانشکده، نماینده کمیته مشورتی توسعه آموزش و اعضای کمیته مشورتی دانشجویی برگزار شد.
 در ابتدا دکتر جعفری پویان، مدیر توسعه آموزش دانشکده ضمن خوش آمد گویی به اعضای کمیته مشورتی دانشجویی به تشریح اهداف توسعه آموزش و وظایف دفتر توسعه آموزش پرداخت .
در ادامه آقای رجبی نماینده کمیته مشورتی دانشجویی توسعه آموزش، اهم اقدامات انجام شده در این حوزه به منظور شکل گیری کمیته مشورتی دانشجویی توسعه آموزش، تشریح اهداف کمیته مشورتی دانشجویی توسعه آموزش، برنامه ها و اقدامات آتی کمیته مشورتی  را ارائه کرد.
خانم دکتر شکیبا زاده، با پر اهمیت شمردن مبحث آموزش، نکاتی را در خصوص برنامه های آموزشی و اولویت های این حوزه مطرح نمود. ایشان مطالبه گری دانشجویان در حوزه آموزش را یک اصل اساسی به منظور توسعه آموزش و تشکیل کمیته مشورتی دانشجویی را یک اقدام مثبت در دانشکده به منظور بهینه سازی این فرآیند بر شمرد و بهره مندی از ظرفیت تمامی دانشجویان، جشنواره شهید مطهری، پیاده سازی مبحث منتورینگ، شناسایی مشکلات و چالش های حوزه آموزش را از وظایف کمیته مشورتی دانشجویی دانست. در ادامه اعضای کمیته مشورتی دانشجویی هر یک به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص مباحث حوزه آموزش پرداختند.

 

نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس