محتوای خبری دانشکده بهداشت

برگزاری سومین کارگاه حیات طیبه در دانشکده بهداشت

مهمترین مساله ای در تربیت فرزندان دیده شدن آن ها از طرف والدین (اهمیت دادن به فرزندان) است.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، 14 آبان 97، به همت مرکز بسیج جامعه پزشکی اساتید و کارکنان دانشگاه و واحد خواهران دانشکده بهداشت و پیراپزشکی سومین جلسه کارگاه حیات طیبه در سالن شورای دانشکده بهداشت برگزار شد.
این کارگاه با محوریت فرزندپروری تشکیل شد.
مدرس کارگاه، مینایی پور تفاوت مهارت و استعداد را از نظر تخصصی توضیح داد و گفت: در جامعه ما این دو کلمه جایگزین هم شده است. در حالی که افراد مستعد صد درصد ماهر نیستند و نباید فرزندان خود را در مواردی که استعداد در آن زمینه ندارند مجبور به پیدا کردن مهارت کنند. چرا که این امر باعث عدم موفقیت در آن ها خواهد شد.
در ادامه با گروه بندی سنی فرزندان به سه گروه 1تا 7 سال، 7 تا 14 سال و 14 تا 21 سال، به نیازهای فرزندان در این 3 گروه اشاره کرد و گفت: والدین باید در این سه مقطع به نکات ویژه توجه کرده تا در زندگی آینده دچار مشکل نشوند.
همچنین به مساله نقش بازی در سنین مختلف و ارتباط آن با مسئولیت پذیری و متعهد شدن فرزندان در سنین بزرگسالی اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین مساله ای که در تربیت فرزندان مد نظر است دیده شدن فرزندان از طرف والدین (اهمیت دادن به کارهای فرزندان) است.
توضیح اینکه این دوره کارگاه پنج جلسه بوده که تا بحال سه دوره آن با حضور خواهران بسیجی دانشکده های دانشگاه برگزار شده است.  

 

نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس