محتوای خبری دانشکده بهداشت

برگزاری نخستین نشست مجازی دفاع از پایان نامه دکترای تخصصی دانشجوی بین الملل در دانشکده بهداشت

نخستین نشست مجازی دفاع از پایان نامه دانشجوی بین الملل دکترای سیاست گذاری سلامت از کشور غنا در دانشکده بهداشت برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، یکشنبه 24 دی 97، نخستین نشست دفاع مجازی از پایان‌نامه دکترای تخصصی دانشکده بهداشت توسط آبراهام آسان دانشجوی دکترای سیاست گذاری سلامت از کشور غنا با عنوان تحلیل برای سیاست گذاری به‌منظور تبیین نقش شبکه بومی بهداشتی درمانی در دسترسی به پوشش همگانی سلامت در کشور غنا با راهنمایی دکتر امیرحسین تکیان  دانشیار دانشکده بهداشت و مشاوره دکتر علی‌اکبری ساری و پروفسور موسوس از دانشگاه آکرای غنا برگزار شد.
این نشست دفاع در راستای فعالیت‌های مجازی‌سازی دانشگاه صورت گرفت.
در این نشست دفاع دکتر سید حسام سیدین دانشیار و دکتر حسین شعبان نژاد استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران به‌عنوان داوران خارجی و دکتر سید رضا مجد زاده استاد دانشکده بهداشت و دکتر حانیه سادات سجادی استادیار موسسه ملی تحقیقات سلامت به‌عنوان داوران داخلی حضور داشتند.
در این نشست پس از ارائه دانشجو، نظرات و مسائل موردنظر داوران به اطلاع دانشجو رسید و پس از بحث و تبادل‌نظر پایان‌نامه وی توسط هیئت‌داوران مورد ارزیابی و با نمره 20 و با درجه عالی به تصویب رسید.
توضیح اینکه تعداد 5 مقاله از این پایان‌نامه استخراج  و به چاپ رسیده است.

 

نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس