محتوای خبری دانشکده بهداشت

برگزاری نشست هیات رییسه دانشکده بهداشت

نشست هیات رییسه دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دوشنبه 8 بهمن 97، نشست هیات رییسه دانشکده بهداشت با حضور دکتر اکبری ساری رییس ، معاونان و مشاوران دانشکده برگزار شد. 
در ابتدای نشست دکتر اکبری ساری با تشکر از معاونان دانشکده که در جلسات گذشته گزارشات مربوط به معاونت های تحت مدیریتشان را ارایه دادند گفت : تا پایان سال انشاالله بتوانیم یک گزارش تجمیعی از فعالیت های دانشکده با توجه به گزارش های ارائه شده تهیه کنیم. 
رییس دانشکده گفت: ما برنامه های متعددی را در دانشکده دنبال می کنیم و تعهداتی داریم که برای اجرایی شدن این تعهدات باید پیشرفت برنامه ها را رصد و پایش کنیم. طبق برنامه های دانشکده بایستی درصدی از طرح ها و پایان نامه ها در راستای تفاهم نامه با معاونت بهداشت دانشگاه، نشست مشترک با معاونت درمان دانشگاه و طرح ها و پایان نامه های بین المللی در دانشکده اختصاص یابد و باید سعی کنیم تا به اهداف تعیین شده در این زمینه در سال آینده دست یابیم. بنابراین برای رصد پیشرفت این برنامه ها نیاز داریم تا شاخص های مرتبط با آن ها را بررسی و کاستی های احتمالی را برطرف کنیم. 
در ادامه دکتر اکبری عنوان کرد امسال درصدی از اساتید دانشکده که حایز رتبه بالا در زمینه پژوهش و آموزش هستند را مشخص و معرفی کرده و از آنها به نحوی تقدیر می شود. و از اعضا خواست تا نظراتشان در این خصوص را اعلام کنند. 
سپس حاضران به ارائه نظراتشان  و بررسی چند موضوع مختلف مرتبط با دانشکده پرداختند. 
دکتر تکیان معاون بین الملل دانشکده و دبیر مجمع جهانی M8، توضیحاتی در خصوص اساتید شرکت کننده از دانشکده در این نشست ارائه کرد.
همچنین دکتر ذاکریان معاون اداری و مالی دانشکده، به معرفی کمیته های صیانت از حقوق شهروندی، کمیته تحول اداری، کمیته راهبری مدیریت دانشکده، کمیته مدیریت عملکرد دانشکده پرداخت و گفت: در حال حاضر دانشکده دارای این کمیته ها هست و باید در مورد برگزاری منظم این کمیته ها و ارایه نتایج آن ها جلسات منظمی برگزار شود. 
در انتها حاضران نظراتشان را در خصوص چگونگی برگزاری این کمیته ها بیان داشتند. 

 

کلمات کلیدی
نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس