محتوای خبری دانشکده بهداشت

برگزاری کارگاه اخلاق حرفه ایی ویژه کارکنان غیر هیات علمی در دانشکده بهداشت

دکتر شریفی نیا گفت: آنچه که ما انجام می دهیم پوسته دین است و هسته و مرکزیت آن اخلاق است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، سه شنبه  29 آبان 97 ، در آستانه شروع هفته وحدت و ميلاد پيامبر اكرم (ص) اولین جلسه کارگاه اخلاق حرفه ای ویژه کارکنان غیر هیات علمی دانشکده با حضور دکتر شریفی نیا مدرس کارگاه در خصوص اصول اخلاق حرفه اي در محيط كار و تكريم ارباب رجوع و همكاران با نگاه به سيره پيامبر (ص) درسالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.
در این جلسه دکتر شریفی نیا، ضمن تبریک میلاد پیامبر و اولین روز از هفته وحدت، در ارتباط با نقش اخلاق و ویژگی ها یک فرد اخلاقی گفت: آنچه که ما انجام می دهیم پوسته دین است و هسته و مرکزیت آن اخلاق است.
امروزه متاسفانه جامعه ما در محیط کار، خانه و اجتماع از جامعه اخلاقی دور افتاده است و ما به عنوان یک مسلمان و پیرو پیامبر باید به این نکته بسیارمهم توجه کنیم.
وی در ادامه در خصوص الزامات اخلاقی در محیط کار با بیان سه دلیل  مهم گفت: انسان موجودی اجتماعی است که همواره بدنبال (خوشی، خوبی و ارزشمندی) است و ما همیشه باید تلاش کنیم تا با انجام کارهای اخلاقی بتوانیم این ویژه گی ها را بدست آوریم.
دکتر شریفی نیا ضمن اشاره به ویژگی های مهم پیامبر اسلام، درباره موضوعاتی از قبیل مبانی اخلاق حرفه‌ای در فرهنگ اسلامی، ضرورت طرح اخلاق در کنار کار و پیشه و ارائه راه حل و راهکار جهت چالش‌های اخلاقی، به ارائه نکاتی پرداخت.
توضیح اینکه شرکت کنندگان در این جلسه از امتیاز ارزشیابی پایان سال برخوردار می شوند.

کلمات کلیدی
نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس