محتوای خبری دانشکده بهداشت

معاون آموزشی دانشگاه در بازدید از دانشکده بهداشت:

در جایگاه دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران شک و تردیدی وجود ندارد؛ اعضای هیئت علمی و دانشجویان سرمایه واقعی دانشگاه هستند

دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه از دانشکده بهداشت بازدید و در نشستی با معاونان و مدیران گروه های آموزشی دانشکده شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، شنبه  اول مرداد ۱۴۰۱، دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، دکتر محمود قاضی خوانساری مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر سارا پورشهیدی مدیر امور آموزشی دانشگاه، آزاده اشتییاقی مدیر امور عمومی معاونت آموزشی دانشگاه به همراه دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده و ابراهیم جعفری پویان معاون آموزشی دانشکده از قسمت‌های مختلف دانشکده بازدید و در انتها در نشستی با رئیس، معاونان و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده بهداشت شرکت کردند.
در برنامه بازدید، دکتر علامه و هیئت همراه از گروه ویروس شناسی و آمایشگاه NGS دانشکده، گروه پاتوبیولوژی و آزمایشگاه‌های آن، کتابخانه و سالن مطالعه دانشجویان، مدیا لب دانشکده و آزمایشگاه مرکزی بازدید کردند و در جریان کارها و خدماتی که در آن‌ها ارائه می‌شود قرار گرفتند.
سپس همگی در سالن شورای دانشکده گرد هم آمده و معاون آموزشی دانشکده توضیحاتی در خصوص برنامه چهارساله آموزشی، تعداد گروه ها، اساتید و دانشجویان در رشته مقطع‌های مختلف بیان داشت.
همچنین مدیران گروه‌های آموزشی هریک مسایل و مشکلات و موارد مورد درخواست را مطرح کردند.
در ادامه ابتدا دکتر قاضی خوانساری با تشکر از خدمات ارائه شده و در حال ارائه در دانشکده بهداشت پاسخ برخی از مواردی که مطرح شده بود را ارائه داد.
دکتر پورشهیدی نیز مطالبی در خصوص سامانه نوید و امکاناتی که می‌توان در این سامانه بهره گرفت توضیحاتی ارائه داد.
معاون آموزشی دانشگاه نیز با بیان این نکته که؛ در جایگاه دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران شک و تردیدی وجود ندارد و اعضا هیئت علمی و دانشجویان سرمایه واقعی دانشگاه هستند، گفت: این دانشکده با تمام کمبودهایی که در تجهیزات و… وجود دارد همچنان به ارائه خدمات می‌پردازد و دانشکده بهداشت استحقاق بسیار بیشتری برای داشتن تجهیزات و امکانات مناسب‌تر دارد.
وی افزود: باید در کنار کارهای علمی و خدماتی که به جامعه و کشور داده می‌شود به روش‌های نوین درآمدی نیز بیاندیشیم که البته این اصلا بدان معنا نیست که تفکر درآمدزایی ایجاد کنیم ولی می‌توانیم با توجه به پتانسیل‌های موجود ایجاد ارزش افزوده کرده و متنفع شدن از آن را داشته باشیم.
دکتر علامه گفت: یکی از مهمترین نکاتی که باید در تمام دانشکده‌های دانشگاه مدنظر قرار گیرد توانمدسازی فارغ التحصیلان است که خوشبختانه این مورد بیش از ۹۰ درصد در دانشکده بهداشت اتفاق می‌افتد و فارغ التحصیلان این دانشکده افراد توانمندی هستند که در سایر سطوح مشغول به ارائه خدمت هستند.
وی همچنین درباره سامانه سیپاد و برطرف کردن برخی موارد مرتبط با آن توضیحاتی داد و به پیشنهادات و مسایل مطرح شده پاسخ گفت و مقرر شد در مواردی که نیاز به پیگیری و بررسی باشد این امر هم از طرف دانشکده و هم از طرف معاونت آموزشی دانشگاه تا حصول نتیجه پیگیری شود.

کلمات کلیدی
نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *