محتوای خبری دانشکده بهداشت

راهیابی تیم های فوتسال دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران به فینال المپیاد ورزشی دانشجویان خارجی کنسرسیوم دانشگاه های برتر کشور

تیم های فوتسال دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران به فینال اولین المپیاد ورزشی دانشجویان خارجی کنسرسیوم دانشگاه های برتر کشور راه یافتند.

روز یکشنبه 12 اسفند 97، دور نیمه نهایی مسابقات فوتسال اولین المپیاد ورزشی دانشجویان خارجی کنسرسیوم دانشگاه های برتر کشور با حضور چهار تیم دانشگاه علوم پزشکی تهران،دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار شد.
این مسابقات شکلی از رقابت تیم های ملی منتخب دانشجویان را به خود گرفته بود که در نوع خود زیبا و حساس شده بود.
در این مرحله دانشگاه علوم پزشکی تهران میزبان مسابقات و دانشگاه تهران همسایه قدیمی با انگیزه بالا و ارایه بازی نزدیک و پایاپای برای راهیابی به فینال به مصاف هم رفتند که در پایان وقت قانونی به نتیجه 1بر1 رضایت دادند و هر دو تیم پس از تلاشی جدی به مهمانی پنالتی ها دعوت شدند. 
در پایان ضربات پنالتی، این تیم علوم پزشکی تهران بود که در مجموع با برتری3 بر2 جواز جضور در دیدار نهایی را دریافت کرد.
در دیگر بازی این مرحله تیم های علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و با یک بازی فیزیکی و درگیرانه سعی در ارایه نمایشی قابل قبول و منتهی به نتیجه دلخواه داشتند که حساسیت بازی از زیبای های فنی کاسته بود.
هر دو تیم برای فینالیست شدن به آب و آتش زدند ولی در پایان این تیم علوم پزشکی ایران بود که با کسب نتیجه 2 بر 1 مزد دوندگی خود را با ورود به مرحله نهایی این رقابت ها گرفت و برای برگزاری جشن فینال اعلام آمادگی کرد و حریف تیم علوم پزشکی تهران در دور نهایی این مسابقات شد.
توضیح اینکه دیدار رده بندی بین تیم های دانشگاه تهران و علوم پزشکی شهید بهشتی و نهایی بین تیم های علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی ایران دوشنبه 13اسفند از ساعت 14 در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار خواهد شد.
خبر و عکس: وحید مزاجردی

 

نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس