محتوای خبری دانشکده بهداشت

سومین جشن بزرگ خانواده دانشکده بهداشت برگزار شد

سومین جشن بزرگ خانواده دانشکده بهداشت در شب عید غدیر برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، سومین جشن بزرگ خانواده دانشکده بهداشت عصر روز چهارشنبه هفتم شهریور97، با حضور استادان، کارکنان و خانواده آنها در سالن آمفی تاتر ستاد دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر ناطق پور، معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده بهداشت ضمن خیرمقدم به کارکنان و خانواده آن ها و تبریک روز کارمند و عید غدیر گفت: بسیار خوشحالیم که بار یگر توانستیم دور هم جمع شویم.
وی ضمن خواندن آیاتی از قرآن کریم در خصوص خانواده و تربیت فرزند به اهمیت این مساله و جایگاهش در دین نیز اشاره کرد. در ادامه دکتر اکبری ساری، رییس دانشکده بهداشت هم با ابراز خوشحالی از اینکه دوباره دانشکده توانسته کارکنان و خانواده آنان را دور هم جمع کند و تبریک ایام ماه ذی الحجه و اعیاد آن و روز کارمند، به خانواده های کارکنان دانشکده، اهمیت کارشان را یادآوری کرد و گفت: نعمت سلامتی بزرگترین هدیه خداوند است چرا که اگر سلامتی نباشد فرصت استفاده از بقیه نعمت های خدا نیز فراهم نخواهد بود و به اهمیت رسالت کار کارکنان دانشکده و اهمیت پیشگیری از بیماری ها که از وظایف کارکنان دانشکده هست اشاره کرد.
وی همچنین به فعالیت کارکنانی که با هدف رضای خداوند در این زمینه کار می کنند اشاره و اعلام کرد که کسانی که اینگونه کار می کنند کارشان قابل تقدیر بوده و نتیجه این فعالیت هاست که به ارتقای سلامت جامعه کمک می کند.
این جشن با اجرای بسیار شاد مجری سیما، ابوالفضل آقاخانی، اجرای موسیقی، مسابقه های مفرح و استندآپ کمدی مجید عزتی و مراسم تجلیل از استادان و کارکنان بازنشسته دانشکده، کارکنان نمونه و دانش آموزان ممتاز دانشکده بهداشت همراه بود.

کلمات کلیدی
نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس