محتوای خبری دانشکده بهداشت

نشست شورای راهبری دانشکده بهداشت با معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد

دکتر اکبری ساری گفت: برای ارتقا سلامت جامعه و مردم حتما نیاز به ایجاد گروه های چند وجهی برای حل مسائل و توجه به نیازها از ابعاد مختلف است.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، چهارشنبه 23 آبان 97، سومین نشست شورای راهبری دانشکده بهداشت با معاونت بهداشت دانشگاه با حضور دکتر اکبری ساری رییس دانشکده و معاونان پژوهشی، آموزشی و اداری و مالی دانشکده و نمایندگان گروه های آموزشی برگزار شد.
در ابتدای نشست دکتر اکبری ساری با مرور کردن  موارد مهم جلسه قبل به بحث در مورد بازدید از مراکز جامع سلامت و چگونگی آن پرداخت و گفت: تعامل با گروه های متناظر موجود در معاونت بهداشت و مشخص کردن کمک های متقابل دانشکده و معاونت بهداشت مهم است. البته در حال حاضر گروه مهندسی بهداشت حرفه ایی به صورت دوره ای با آن معاونت تعامل و نشست داشته و در حال تدوین برنامه های برای همکاری هستند.
در ادامه رییس دانشکده با تاکید بر تعامل گروه های دانشکده گفت: برای ارتقا سلامت جامعه و مردم حتما نیاز به ایجاد گروه های چند وجهی برای حل مسائل و توجه به نیازها از ابعاد مختلف است.
سپس حاضران در نشست به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهایی در این خصوص پرداختند.
در انتها دکتر اکبری ساری با توجه به نظرات و پیشنهادهای ارائه شده گفت: طراحی برنامه سلامت جامعه محور یکی از موضوعات مهم برای دانشکده در این زمینه است و باید اولویت بندی در ارائه طرح ها داشته باشیم و از موازی کاری پرهیز کنیم.   

 

نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس