محتوای خبری دانشکده بهداشت

نشست علمی مدیر برنامه ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه با دانشجویان و اساتید گروه علوم مدیریت و اقتصاد بهداشت دانشکده بهداشت

نشست علمی دکتر رحیم نیا مدیر برنامه ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه با دانشجویان و اساتید گروه علوم مدیریت و اقتصاد بهداشت دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، با حضور دکتر رحیم نیا مدیر برنامه ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه، دکتر جعفری پویان مدیر گروه علوم مدیریت و اقتصاد بهداشت و اعضا هیات علمی و دانشجویان گروه در خصوص مباحث بودجه ریزی عملیاتی و روش های آن در کشور و در دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست علمی برگزار شد.
دکتر رحیم نیا در خصوص موضوع گفته شده توضیح داد و مباحث علمی و تجربی در این زمینه مورد تبادل نظر قرار گرفت. 
در ادامه دکتر رحیم نیا سیستم بودجه ریزی دانشگاه علوم پزشکی تهران را یکی از موفق ترین و کامل ترین سیستم ها توصیف کرد و اظهار داشت سیستم حاضر می تواند به عنوان الگویی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نظر گرفته شود.
در پایان دکتر رحیم نیا از اساتید گروه علوم مدیریت و اقتصاد بهداشت بابت برگزاری نشست و مشاوره در امر راه اندازی سیستم نوین بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیر و تشکر کرد.

 

کلمات کلیدی
نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس