محتوای خبری دانشکده بهداشت

هفتمین نشست علمی هفتگی مجازی در دانشکده بهداشت به صورت گفت وگوی زنده برگزار شد

هفتمین نشست علمی هفتگی (لایو اینستاگرام) در دانشکده بهداشت با موضوع کووید 19 و ویروس جهش یافته (اقدامات و توصیه های بهداشتی) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، هفتمین نشست علمی هفتگی (لایو اینستاگرام) در دانشکده بهداشت با موضوع کووید  19 و ویروس جهش یافته (اقدامات و توصیه های بهداشتی) یکشنبه 14 دی 99، ساعت 19 برگزار شد.
در این گفتگو دکتر امیرحسین تکیان استاد گروه علوم مدیریت و اقتصاد بهداشت و معاون بین الملل دانشکده و دکتر طلعت مختاری آزاد استاد ویروس شناسی دانشکده بهداشت و رئیس مرکز ملی آنفلوانزا حضور داشتند. 
در این برنامه دکتر مختاری آزاد توضیحات کاملی در خصوص ویروس کرونا، ویروس جدید شناسایی شده،  میزان سرایت پذیری و قدرت بیماری ارائه داد. همچنین به نقش واکسیناسون و فرایند تولید واکسن کرونا در ایران و سایر کشورها اشاره و اطلاعاتی ارئه کرد. 
در ادامه دکتر تکیان به همراه دکتر مختاری آزاد به سوالاتی که در این زمینه شد پاسخ دادند.
توضیح اینکه این برنامه به صورت دوره ای و با هدف پاسخ صحیح و علمی به پرسش های روز و مطرح در سطح جامعه از منظر بهداشتی و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشکده بهداشت برگزار می شود. این گفتگو در اینستاگرام دانشکده بهداشت قابل دسترس است. 
آدرس اینستا گرام دانشکده بهداشت:  tums.sph@ 

 

نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *