محتوای خبری دانشکده توانبخشی

برگزاری جلسه قدردانی از اساتید بازنشسته دانشکده توانبخشی

در حاشیه نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی، از اساتید بازنشسته دانشکده با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این نشست روز سه شنبه 30 فروردین 1401 با حضور دکتر سیداحمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده و سایر اعضای هیئت رئیسه در سالن شورا برگزار شد.
در این نشست دکتر خاتون آبادی ضمن اشاره به شرایط تغییر و تحولات دانشکده اظهار کرد: آنچه که در حوزه تغییرات مدیریتی پایدار است، بهره گیری از توانمندی همه اساتید و نیروهای جوان است؛ یکی از بزرگترین نعمات خداوند اخلاق است که خوشبختانه در محیط دانشکده توانبخشی به لطف اساتید پیشکسوت همواره بر اخلاق نیک و ارتباط مناسب تاکید شده است و آنچه که از هر فردی به یادگار می ماند اخلاق نیکو است.
دکتر خاتون آبادی ضمن بیان خاطره ای از دوره تحصیلات تکمیلی خود در جوار استادان پیشکسوت دانشکده، استاد علیایی و استاد باقری، از جو آرام و ارائه خدمات با آرامش سخن گفت و درخشش امروز دانشکده توانبخشی را در حوزه های مختلف، به برکت حضور این اساتید گرانقدر عنوان کرد.
وی همچنین ارتقای رتبه علمی دکتر مالمیر و دکتر دالوند را به مرتبه دانشیاری تبریک گفت و افزود: باعث افتخار است که دانشکده توانبخشی و گروه های آموزشی در حوزه علمی همواره همواره تقویت می شوند و امید است که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت همه اعضای هیئت علمی همانگونه که همیشه بوده ایم، باشیم.
دکتر خاتون آبادی ادامه داد: دانشکده توانبخشی به پایه ریزی اساتید پیشکسوت توانسته به موقعیت فعلی دست یابد و همواره قدردان زحمات پیشکسوتان است؛ این دانشکده به طور مجزا از بخش علمی، به همدلی و صمیمیت بین اعضا در سطح دانشگاه شهرت دارد؛ پایه گذاری ها مهم است و آنچه که در این دانشکده پایه گذاری شده است همکاری و همدلی و حفظ اخلاق نیک است.
سپس دکتر علیایی ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشکده به بیان تاریخچه مختصری از دانشکده پرداخت و اظهار کرد: من از سال 1354و از دوره دانشجویی در این دانشکده حضور داشته ام و اکنون که به طول سال های فعالیتم در این دانشکده می نگرم تغییرات بنیادی و اساسی این دانشکده را به لطف و همت اساتید دانشکده به چشم دیده ام و افتخار می کنم که در طول خدمت خود در دانشکده ای بوده ام که با حضور نیروهای توانمند از نظر اخلاقی سرآمد بوده است.
وی ادامه داد: افتخار می کنم که دانشجویانی در این دانشگاه تربیت شده اند که اکنون به جای ما آمده اند و با پشتکار فعالیت ها را ادامه می دهند، تنها چیزی که آزار دهنده است احساس دلتنگی است که با فرا رسیدن دوره بازنشستگی می بایست کار را به نیروهای جوان سپرد و کمتر حضور فیزیکی داشت.
وی همچنین در پایان سخنان خود به نیروهای جوان توصیه کرد که این جو صمیمیت را همواره حفظ کنند و با دوری از تفرقه و حفظ احترام الگوی کاملی برای دانشجویان خود باشید.
دکتر باقری نیز  ضمن قدردانی از هیئت رئیسه دانشکده گفت: بازنشستگی رویدادی است که پس از چندین سال خدمت به هر حال برای هر شخص محقق می شود، من حدود 35 سال است که در خدمت دانشجویان و هیئت رئیسه دانشکده بوده ام و همواره به این محل به عنوان خانه خود نگاه کرده ام چرا که بیشتر اوقات زندگی خود را در این محل گذرانده ام.
وی تصریح کرد: دانشکده توانبخشی برای من مکان مقدسی است که با حضور اعضای هیئت علمی گرانقدر و دانشجویان و جو صمیممانه ای که بر آن حاکم است، حس خانه را به من می دهد.  من در طول سال های فعالیت همواره تلاش کرده ام که با دانشجویان ارتباط خوب داشته باشم و افتخار می کنم که برخی دانشجویان، اکنون اساتید به نامی هستند؛ همچنین آمادگی خود را برای ادامه فعالیت های فوق برنامه با دانشکده اعلام می کنم و امیدوارم این همکاری و ارائه خدمت پس از بازنشستگی نیز تداوم داشته باشد.
در پایان با تقدیم لوح سپاس از استادان بازنشسته قدردانی شد.

 

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *