محتوای خبری دانشکده توانبخشی

برگزاری هشتمین سخنرانی از دور دوم سلسله سخنرانی های برگزار شده به زبان انگلیسی دانشکده توانبخشی

هشتمین سخنرانی از دور دوم سلسله سخنرانی‌های برگزار شده به زبان انگلیسی دانشکده توانبخشی دوشنبه 2 دی ماه در سالن استاد طالبیان این دانشکده برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی، هشتمین سخنرانی از دور دوم سلسله سخنرانی‌های برگزار شده به زبان انگلیسی این دانشکده با سخنرانی انگلیسی سیده مریم خدامی استادیار گروه گفتاردرمانی با موضوع« The Role of laryngoscopic findings in the assessment and diagnosis of patients with voice disorders » دوشنبه 2 دی ماه در سالن استاد طالبیان این دانشکده برگزار شد.
در این سخنرانی که با استقبال جمعی از اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان مختلف روبرو شد؛ دکتر خدامی ضمن معرفی روش ویدئولارنگوسکوپی به عنوان یک روش ارزیابی و تشخیص مرسوم دستگاهی در حوزه بیماری های حنجره و اختلالات صوت، به بحث و بررسی یافته های حاصل از این روش معاینه پرداخت. در این روش، متخصص بالینی با مشاهده حنجره با استفاده از تکنیک آندوسکوپی می تواند اطلاعات متنوعی از ویژگی های ساختاری و عملکردی حنجره استخراج کند  که براي ارزیابی و تشخیص انواع بیماریهای حنجره و اختلالات صوت مفید هستند. این اطلاعات می تواند تغییرات ناشی از روشهای درمانی مختلف را نیز رصد کنند. در پایان سخنرانی پرسش و پاسخ بین افراد صورت پذیرفت.
خبرنگار و عکاس: لیلا روستا

کلمات کلیدی
لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا