محتوای خبری دانشکده توانبخشی

در سومین نشست کارگروه دانشگاه اجتماعی

دکتر ترابی بر نقش دانش آموزان در حوزه آگاهی به جامعه تاکید کرد

در سومین نشست کارگروه دانشگاه اجتماعی که یکشنبه های هر هفته برگزار می شود، بر نقش دانش آموزان در سه سطح آگاهی بخشی، همراهی و همکاری تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این سومین نشست کارگروه دانشگاه اجتماعی دانشگاه، روز یکشنبه 29 خرداد 1401 با حضور دکتر ماشالله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و سایر اعضا دفتر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه دکتر ترابی از اهمیت ارتباط مراکز با دانش آموزان در حوزه های فعالیتی مرتبط سخن گفت و اظهار کرد: دانش آموزان بهترین عناصری هستند که در حوزه های آگاهی رسانی به جامعه می توانند موثر باشند و آگاه سازی دانش آموزان، آگاه سازی خانواده آنها را به همراه خواهد داشت؛ بنابراین هر یک از واحد هایی که علاقمند به فعالیت در زمینه  هستند نسبت به تعیین و اعلام حوزه هایی که دانش آموزان می توانند فعالیت داشته باشند را با سطح برقراری ارتباط اقدام کند.
دکتر ترابی ادامه داد: این ارتباط در سه سطح بازدید و آگاهی، ایجاد همراهی و ایجاد همکاری می تواند برقرار شود.
وی با بیان مثالی از اهمیت این ارتباط افزود: به واسطه ارتباط با دانش آموزان بخش هایی از جامعه در حرکتی که در مراکز دانشگاه اتفاق می افتد همراه می شوند؛ دانش آموزان در هر سه سطح می توانند در اقدامات و فعالیت های دانشگاه خصوصا برنامه های اجتماعی دانشگاه همراهی و همکاری داشته باشند.
این اقدام با پایلوت در حوزه های داوطلب در دانشگاه آغاز خواهد شد و سپس در مرحله اجرا، با همکاری آموزش و پرورش اطلاع رسانی لازم  برای حضور و ثبت نام دانش آموزان در فعالیت­های دانشگاه انجام می شود.
در ادامه هر یک از حاضران پیشنهادهای خود را در راستای برنامه پیش رو ارائه کردند و نحوه برقراری این ارتباط را با توجه به فعالیت مراکز خود شرح دادند

سید امیر  میری
تهیه کننده:

سید امیر میری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *