محتوای خبری دانشکده توانبخشی

دکتر خاتون آبادی: حرف و عمل باید یکی باشد و غیر از این را نه جامعه و نه خداوند نمی پذیرد

در جلسه هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی دکتر خاتون آبادی رئیس دانشکده بر اهمیت تحقق اهداف تعیین شده با تعهد و پشتکار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این نشست روز سه شنبه 2 اسفند 1401 با حضور دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده و سایر اعضا در سالن شورا برگزار شد.
در این جلسه دکتر خاتون آبادی با اشاره به حدیث پیامبر(ص) کلکمْ راعٍ و کلکمْ مسْؤولٌ عنْ رعیته  بر اهمیت پاسخگویی به ارباب رجوع مطابق با مسئولیت ها و رعایت انصاف در تصمیم گیری ها تاکید کرد و گفت: در زندگی حرف و عمل باید یکی باشد و غیر از این را نه جامعه و نه خداوند نمی پذیرد.
وی ادامه داد: در خصوص توسعه کلینیک ها می بایست متعهد باشیم و در راستای تحقق اهداف بیش از پیش تلاش کنیم. دکتر خاتون آبادی در همین زمینه از دکتر هوشنگ دادگر مدیر درمان و توانبخشی دانشکده خواست برای کلینیک بینایی سنجی برنامه ریزی مدون و عملیاتی طرح ریزی کند.
رئیس دانشکده دو حوزه آموزش و پژوهش را برنامه و وظیفه اصلی دانشکده عنوان و بر ارائه خدمات جامعه محور مطابق با مسئولیت اجتماعی تاکید کرد. همچنین گزارشی از روند جاری دانشکده، انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه غدد و متابولیسم و همچنین با دانشکده پیراپزشکی و دانشکده دندانپزشکی و برگزاری نشست با مسئولان معاونت بهداشت ارائه کرد.
در پایان هر یک از معاونین گزارشی از روند واحد خود ارائه کردند و در خصوص موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *