محتوای خبری دانشکده توانبخشی

قدردانی شهرداری منطقه 12 از معاون فرهنگی و فعالان عرصه سلامت دانشکده توانبخشی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 از معاون فرهنگی و فعالان عرصه سلامت دانشکده توانبخشی برای ارائه خدمات توانبخشی که همزمان با هفته ملی سلامت در این منطقه ارائه شد، قدردانی کردند.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی، به دنبال همکاری نزدیک این دانشکده با شهرداری منطقه 12 برای ارائه خدمات توانبخشی (ارائه خدمات آگاهی بخشی و غربالگری در سه حوزه فیزیوتراپی، گفتاردرمانی و شنوایی‌شناسی) به مراجعه کنندگان ایستگاههای گذرسلامت مستقر در سبزه میدان خیابان پازده خرداد و دانش آموزان مقاطع ابتدایی مدارس تحت پوشش این شهرداری همزمان با هفته ملی سلامت، روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه در مراسمی از معاون فرهنگی و فعالان عرصه سلامت دانشکده توانبخشی قدردانی و تشکر شد.
در این مراسم که با حضور سعید شاه‏ میر معاون امور اجتماعی فرهنگی و سمیه منصوریان مدیر اداره سلامت منطقه 12 شهرداری برگزار شد، از دکتر نعمت اله روح بخش، معاون فرهنگی، نرگس کارگر کارشناس گروه گفتاردرمانی، مژگان رسول زاده کارشناس گروه شنوایی شناسی و لیلا روستا مسئول روابط عمومی دانشکده توانبخشی با اعطای لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

متن نامه قدردانی بدین شرح است :

سرکار خانم/ جناب آقای
حیات جامعه اسلامی در این است که همگان در آن، از نعمتهای الهی بهره مند گشته و تا آنجا که در توان دارند به دیگران خدمت نمایند. به شکرانه توفیق خدمتگزاری، شایسته است از تلاشهای مجدانه، نیت صادقانه و عملکرد خستگی ناپذیر شما در پیشبرد اهداف و برنامه‏ های جلب مشارکت مردمی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان عزیز در هفته سلامت تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را مسئلت می نمائیم.

علی محمد سعادتی
شهردار منطقه

توضیح اینکه در این مراسم از دیگر فعالان عرصه سلامت منطقه 12 شهرداری از جمله دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرائی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس هلال احمر منطقه 12، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مسئول حوزه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شهرداران نواحی 3 و 2 این شهرداری نیز قدردانی شد.

کلمات کلیدی
لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا