محتوای خبری دانشکده توانبخشی

پیام تبریک رئیس دانشکده توانبخشی به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو

دکتر محمدرضا هادیان در پيامي به مناسبت روز دانشجو نوشت: دانشجویان و دانشگاهیان علوم پزشکی همچون رزمندگان، در نبرد نابرابر با کرونا در کارزار بیمارستان‌ها و درمانگاهها چون سال‌های جنگ نامردمی صدامیان و اربابان آنها، می‌جنگند، شهید می‌دهند و ندای زنده بودن مردمان را به همگان نشان می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، رئیس این دانشکده با ارسال پیامی فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
برگ های گاه شمار کشورمان را که ورق میزنیم با روزهای ویژه و بی مانندی روبرو می‌شویم که نشان و سخن ها از بزرگی، اندیشه سترگ و دردها و سختی‌های میهن مان را دارد.
امروز شانزدهم آذر ماه ۱۳۹۹ خورشیدی است.
سه گوهر دانشجو در این روز ندایی بلند سر دادند که هنوز و پس از ۶۷ سال به گوش می‌رسد. آنها فریاد دادخواهی و پژواک صدای مردمی بودند که در مرداد سال  ۳۲ ۱۳، با کودتا خاموش شده بود. سرکوبگران پس از خاموش کردن صدای مردم، می‌خواستند که با نخوت تمام نشدنی پیروزی خود را با نیکسون در تهران جشن بگیرند.
سه گوهر خدایی نماینده فریاد فرو خفته مردم شدند و به قربانگاه رفتند. آنها ققنوس وار از خاکسترهای کودتای ضد مردمی سر برآورند و به مردم میهنمان گفتند که ما زنده ایم، ما پاینده ایم و ایران می‌ماند، ایران بزرگ و سترگ می‌ماند. ایرانیان شبیخون های اسکندر، مغول، عثمانی، روس و انگلیس و آمریکا را با زخم ها پشت سر گذاشتند و سرافراز از خاکستر این شبیخون ها بیرون آمده و پرواز کرده‌اند.  دانشجویان، دانشگاهیان،  اتاق های اندیشه این مردم سرافراز و زخمی هستند و باید مرهم باشند بر بالهای  سیمرغ و ققنوس سربر آورده از خاکستر مردمان میهن مان.
در این روزهای جنگ و شبیخون ناجوانمردانه  اقتصادی ترامپ و ترامپیان و در میدان های کارزار کرونا، دانشجویان و دانشگاه یان علوم پزشکی همچون رزمندگان، در نبرد نابرابر با کرونا در کارزار بیمارستان‌ها و درمانگاهها چون سال‌های جنگ نامردمی صدامیان و اربابان آنها، می‌جنگند، شهید می‌دهند و ندای زنده بودن مردمان را به همگان نشان می‌دهند.
پر فروغ باد یاد آن ۳ گوهر خداوند. روز دانشجو خجسته باد.
محمدرضا هادیان
امانتدار دانشکده توانبخشی

کلمات کلیدی
لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *