محتوای خبری دانشکده داروسازی

امضای تفاهم نامه مشترک دانشکده های داروسازی دانشگاه لیسبون پرتغال و دانشگاه علوم پزشکی تهران

تفاهم نامه مشترک بین دانشکده های داروسازی دانشگاه لیسبون پرتغال و دانشگاه علوم پزشکی تهران امضا شد.

????? ????? ???? ??? ?????

 گالری تصاویر

به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، این تفاهم نامه در نشست مشترک شرکت های دارویی ایران و پرتغال در لیسبون که توسط سفارت پرتغال در ایران و با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتغال برنامه ریزی شده بود به امضا رسید.
این تفاهم نامه در خصوص گسترش همکاری‌های آکادمیک، علمی، فرهنگی و تلاش برای یافتن زمینه‌های جدید برای تبادل دانش بین دانشگاه‌ها و برگزاری دوره‌های مشترک است و هفت عنوان همکاری در نظر گرفته شده است.
با توجه به مذاکرات قبلی بین دو دانشکده و توافق در خصوص موضوعات مورد همکاری، تفاهم نامه ای در تاریخ 29 آوریل 2019 ( نهم اردیبهشت 98 ) در مرکز AICEP  لیسبون با حضور رؤسای دو دانشکده و مسئولان سفارتخانه های پرتغال و ایران و تنی چند از همکاران صنایع دارویی امضا شد.
اهم عناوین همکاری در این تفاهم نامه، تبادل دانشجویان مقاطع دکتری عمومی داروسازی و تحصیلات تکمیلی به طور سالیانه در تعداد مورد توافق، تبادل اساتید، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک و بین المللی، برگزاری برنامه های آموزشی بصورت کارگروهی ، سمپوزیوم و سخنرانی ها، تبادل یافته های حاصل و تهیه مواد مورد نیاز منطبق با سیاست های دو دانشکده و  گسترش فعالیت های آکادمیک بین دو دانشگاه است.
پروژه های تحقیقاتی مشترک، پس از ارائه جزئیات و بررسی طرفین و تایید نهایی، به طور رسمی شروع  خواهد شد.
همچنین مقرر شد در اولین فرصت موضوعات پیشنهادی توسط هر دو دانشکده مورد بحث قرار گیرد و این همکاری هر چه زودتر اجرایی و هر دو هفته یکبار به صورت مجازی تبادل نظر بین گروههای آموزشی دو دانشکده انجام پذیرد.
خبر: یزدی

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: