محتوای خبری دانشکده داروسازی

برگزاری اولین مدرسه صنعت داروسازی آنلاین اینفیو در دانشکده داروسازی

اولین مدرسه صنعت داروسازی آنلاین اینفیو در دانشکده داروسازی برگزار شد.

برگزاری اولین مدرسه صنعت داروسازی آنلاین

به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده، با همکاری دانشجویان (سورنا آکادمی) و هلدینگ تیپیکو مدرسه‌ی آنلاین صنعت داروسازی " اینفیو" را در اردیبهشت 99 برگزار ‌کرد.

این مدرسه در قالب هشت  وبینار دو ساعته با حضور 220 دانشجوی داخل و خارج از کشور برگزار و وبینار اول این مدرسه با موضوع "ورود به صنعت داروسازی"، با 868 شرکت‌کننده، بزرگ‌ترین وبینار صنعت داروسازی در سطح کشور برگزار شد.

در این مدرسه موضوعات مقدمات صنعت داروسازی، ساختارهای شرکت‌های دارویی و نقش داروساز در آن، شرکت‌های دانش بنیان دارویی، تحقیق ‌و ‌توسعه در شرکت‌های دارویی، مدیریت سیستم کیفیت داروسازی، ثبت دارو با رویکرد داخل کشور و صادرات، کیفیت و تولید در کارخانه داروسازی و فرایند کنترل کیفیت در داروهای ژنریک بررسی شد.

در پایان، جمع بندی مباحث مدرسه‌ی اینفیو با حضور دکتر امیرحسین حاجی ‌میری مشاور گروه سرمایه گذاری دارویی تامین و دستیار گروه اقتصاد و مدیریت داروی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران،صورت گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی مدرسه‌ی اینفیو و مشاهده‌ی بخشی از گزارش‌های آن، به پیج اینستاگرام سورنا آکادمی به آدرس https://instagram.com/surena_academy?igshid=aa8hntdl6v7r

و کانال تلگرام سورنا آکادمی به آدرس @surena_acمراجعه کنید.

 

کلمات کلیدی
مهدی احمدی
تهیه کننده:

مهدی احمدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *