محتوای خبری دانشکده داروسازی

برگزاری دوره پرورش داروساز هفت ستاره در دانشکده داروسازی

دوره پرورش داروساز هفت ستاره در دانشکده داروسازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، شورای صنفی در نظر دارد با همکاری معاونت دانشجویی، فرهنگی و معاونت آموزشی داروخانه های دانشکده داروسازی، برای ارتقای باور حرفه اي و مهارت هاي کاربردي دانشجویان در ارائه خدمات سلامت  'دوره ی پرورش داروساز هفت ستاره' منطبق بر تعاریف سازمان جهانی بهداشت (WHO) برگزار کند. دانشجویان با حضور در این دوره ضمن گذراندن کارگاه های تئوری و عملی به صورت کاربردی و در قالب فعالیت های گروهی با مفهوم داروساز-دانشجو نقش استراتژیک آن در حفظ و یا ارتقاء جایگاه حرفه ای داروسازی به عنوان یکی از اعضای اصلی نظام سلامت آشنا می شوند تا از این طریق بتوانند به بهترین شکل آمادگی های لازم برای آغاز فعالیت حرفه ای به عنوان دکتر داروساز کسب کنند.
دبیر علمی این دوره  همانند سال های گذشته دکتر حاجی میری، دستیار گروه اقتصاد و مدیریت دارو بوده که سابقه طراحی و اجرای دوره های کاربردی مختلف برای توسعه حرفه ای دانشجویان داروسازی را در کارنامه خود دارد.
این دوره که تا کنون ۴ بار طی سال های ۹۱ و ۹۴ برگزار شده و مجموعا ۱۰۰ نفر از دانشجویان داروسازی در این دوره تربیت شده¬اند به عنوان یک مدل آموزشی در جشنواره مطهری برگزیده شده و گزارش آن نیز برای کنفرانس سالانه انجمن داروسازان آمریکا ارسال و در مجله آن به چاپ رسیده است. دوره پنجم این برنامه در اسفند ماه 97 در دانشکده داروسازی برگزار خواهد شد.

خبر: یزدی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: