محتوای خبری دانشکده داروسازی

برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشکده داروسازی

 دکتر شریف زاده گفت: دانشجویان در شرایط سخت و دشوار با تزریق خون گرم به کالبد جامعه در رفع نیازهای آن پاسخگو هستند. 

 به گزارش روابط عمومی دانشکده مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان دانشکده داروسازی روز شنه 17 آذر 1397در تالار رازی برگزار شد. 
در آغاز مراسم دکتر شریف زاده، رئیس دانشکده روز 16 آذر را به دانشجویان تبریک گفت و  این روز را یادآور گذشت و ایثار در راه تعالی، استقلال و پیشرفت کشور دانست و افزود مطمئنم شما دانشجویان با خلاقیت، نبوغ و مسئولیت پذیری باعث سرفرازی ایران عزیز و رشته داروسازی خواهید بود و در ادامه از توانمندی های دانشجویان در پیشرفت و استقلال کشور در شرایط سخت و دشوار جامعه امروز  سخن گفت و اضافه کرد دانشجویی که هدفش پاسخگویی به رفع نیازهای جامعه باشد و آموخته هایش را در این جهت بکار گیرد در تاریخ ماندگار خواهد شد.
وی در پایان برای دانشجویان در همه عرصه ها آرزوی موفقیت کرد. 
سپس معاون آموزشی دانشکده ضمن عرض تبریک روز دانشجو عنوان کرد همه روزهای سال روز دانشجو است و دانشجویان باید از روزهایی که در این فضای دانشجویی هستند برای پیشبرد اهداف خود و جامعه استفاده کنند تا به سوی خودکفایی گام بردارند.
دکتر عفت سوری گفت: افراد موفق در صنعت داروسازی کشور دانشجویانی مانند شما بودند که در سال های گذشته در این محیط پرورش پیدا کرده و شما هم می توانید با وجود موانع و مشکلات با صرف انرژی بیشتر و به کارگیری توانمندی هایتان در راه پیشرفت خود و جامعه قدم بردارید.
مراسم با پخش کلیپی از چالش های پیشروی دانشجویان داروسازی با عنوان ' آلپرازولام برای رازی' پرسش و پاسخ و اجرای موسیقی و اهدای لوح یادبود به مناسبت روز دانشجو و پذیرایی به پایان رسید. 
خبر: یزدی
 
 
 
کلمات کلیدی
تهیه کننده: