محتوای خبری دانشکده داروسازی

جلسه منتورینگ دانشکده داروسازی برگزار شد

جلسه منتورینگ دانشکده داروسازی چهارشنبه 24 شهریور در سالن کنفرانس دانشکده داروسازی وهمزمان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده داروسازی، این جلسه با سخنرانی دکتر محمد شریف زاده رئیس دانشکده آغاز و با گزارش دکتر عفت سوری معاون آموزشی و رئیس دفتر منتورینگ دانشکده ادامه یافت.
دکتر سوری گفت: در چهار سالی که از آغاز به کار دفتر منتورینگ می گذرد، این دفتر توانسته پلی میان دانشجویان جدید و سیستم آموزشی دانشکده باشد.
وی افزود: منتورهای ما باید توانایی آن را داشته باشند که دانشجویان جدید را به رفتارهای مثبت سوق دهند.
در ادامه دکترملیحه برازنده معاون دانشجویی- فرهنگی دانشکده از نگاهی دیگر به موضوع منتورینگ پرداخت و گفت: دانشجویان باید وارد فعالیت های دانشجویی با رویکرد تیمی شوند تا با کسب مهارت های لازم نحوه ارتباط با افراد و اعضای جامعه دانشگاهی را فرا بگیرند.
سپس دکتر یلدا حسین زاده اردکانی مدیردفتر منتوریک ضمن قدردانی از عملکرد دانشجویان در این حوزه، گفت: اعضای دانشجویی منتورینگ،  داوطلبانه و به نحو احسن به وظایف محوله خود عمل کرده اند. در واقع من فقط نقش راهنما را داشتم.باید بگویم  اطلاعات بارگذاری شده آنها، در کانال ها مفید و کارگاه های برگزار شده  قابل استفاده بود. همچنین  با تلاش دفتر منتورینگ زمینه همکاری بین دانشگاهی و تشکیل گروه‌های بزرگ مجازی  دانشجویی صورت گرفت.
وی ابراز امیدواری کرد منتورینگ به تمام عرصه های فعالیت دانشجویی در سال‌های بالاتر و حتی در سطح منتورینگ فارغ التحصیلان گسترش یابد.
در ادامه دانیال مهرعلی دانشجوی "ورودی 96" به عنوان مجری برنامه، به ارائه گزارش از فعالیت های انجام گرفته پرداخت.
او ضمن اشاره به شرایط حداقلی منتورها گفت: از منتورها خواسته شده نقاط ضعف را گوشزد کنند.
وی افزود ارتباط بین دانشکده ای بویژه با دانشکده دندانپزشکی به افزایش تجربیات کمک کرده است. طبق اعلام مهرعلی مقرر شد دبیران ادواری منتورینگ در دوره های زمانی 6 ماهه جلسات هم افزایی برگزار کنند.
همچنین درپایان جلسه به تعدادی از سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.
در پایان این نشست ضمن قدردانی ازخدمات دکتر اردکانی مدیر سابق دفترمنتورینگ، دکتر فاطمه سلیمانی به عنوان مدیر جدید دفتر منصوب شد.

مهدی احمدی
تهیه کننده:

مهدی احمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *