محتوای خبری دانشکده داروسازی

مصاحبه با دبیر شورای انضباطی دانشگاه در دانشکده داروسازی

مهندس سید صومعه گفت: دانشجویان باید نسبت به وظایف خود در قبال دانشگاه  و دانشجویان دیگر آگاهی به دست بیاورند

 به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی پیرو برگزاری کارگاه آشنایی دانشجویان ورودی جدید دانشکده داروسازی با آیین نامه و شیوه نامه انضباطی دانشجویان مهندس سید صومعه دبیر شورای انضباطی دانشگاه  در گفتگویی در خصوص اهمیت برگزاری این کارگاهها گفت: همه دانشکده ها ملزم به برگزاری این کارگاهها برای دانشجویان ورودی جدید هستند، چرا که با توجه به وحدت رویه اعلامی از سوی شورای مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشجویان باید به طرق مختلف ازاین آیین نامه و شیوه نامه اطلاع پیدا کنند تا هم بروز تخلفات دانشجویی کاهش یابد و هم دانشجویان نسبت به وظایف خود در قبال دانشگاه و یا دانشجویان دیگر آگاهی حاصل کنند. از همه مهمتر اینکه در سال جاری یکی از شاخص های برنامه عملیاتی دانشگاه ها برگزاری همین کارگاه ها است که باید با حداکثر توان نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کنیم تا از این شاخص که از امسال به شاخص های ارزیابی دانشگاه ها افزوده شده غافل نباشیم.
وی گفت: با توجه به تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که قریب به سیزده هزار دانشجو است اولویت برگزاری این کارگاهها در مرحله اول، دانشجویان ورودی جدید اند که هم برای ارزیابی دانشگاه ها در حوزه انضباطی و هم اطلاعات مربوطه در ارزیابی برنامه عملیاتی 6 ماهه دوم دانشگاه مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولان دانشکده داروسازی در پیش قدم شدن برای اجرای این برنامه ابراز امیدواری کرد که تا دوماه آینده بتوانیم تمامی دانشکده ها را تحت پوشش این کارگاه ها قرار دهیم.
 دبیرشورای انضباطی دانشگاه  در ادامه عنوان کرد در آینده روش های نوینی برای آشنایی دانشجویان با آیین نامه و شیوه نامه انضباطی جایگزین خواهد شد که می توان از مجازی سازی و غیره نام برد.
خبر: یزدی
 
 
کلمات کلیدی
تهیه کننده: