محتوای خبری دانشکده داروسازی

پیام تسلیت رئیس دانشکده داروسازی به مناسبت درگذشت مدافع سلامت دکتر زهرا خدابنده لو

دکتر محمد شریف زاده رئیس دانشکده داروسازی در پیامی درگذشت دکتر زهرا خدابنده لو را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده داروسازی، دکتر محمد شریف زاده رئیس دانشکده داروسازی در  پیامی درگذشت دکتر زهرا خدابنده لو را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است :

ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقون

ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره، جان برکفان حوزه سلامت قریب به ۲۰ ماه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا به بیماران خدمت رسانی می کنند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده اند.

مدافع سلامت خانم دکتر زهرا خدابنده لو داروساز و مسئول فنی داروخانه انسیتو کانسر مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، نمونه یک انسان با اخلاق، متعهد و سخت کوش بود که در این برهه از زمان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بعد از  تحمل یک دوره بیماری به لقاء الله پیوست.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده گرامی آن شهیده والامقام، جامعه داروسازی، خانواده بزرگ حوزه سلامت و همکاران محترم  ایشان درمجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت واسعه برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسئلت دارم.

دکتر محمد شریف زاده
رئیس دانشکده داروسازی

مهدی احمدی
تهیه کننده:

مهدی احمدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *