محتوای خبری دانشکده داروسازی

افتخار آفرینی دستیاران گروه اقتصاد و مدیریت داروی دانشکده داروسازی

کسب جایزه «برترین تشکل نوپا» از انجمن بین المللی اقتصاد سلامت ISPOR توسط شاخه دانشجویی نماینده ایران در دانشگاه علوم پزشکی تهران

نام شاخه دانشجویی ISPOR نماینده ایران در دانشگاه علوم پزشکی تهران در فهرست برندگان جوایز سالانه انجمن بین المللی اقتصاد سلامت ISPOR، معتبر ترین انجمن تخصصی جهان در حیطه اقتصاد و سیاستگذاری سلامت، برای انتخاب تشکل های برتر جهان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، این جوایز هر سال به پاس قدردانی از فعالیت هایی اعطا می شود که توانسته باشد در توسعه ماموریت ISPOR در ارتقای تصمیم گیری در سیاست های سلامت قدم بردارد.
بر اساس این اعلام، چپتر دانشجویی ایران که فعالیت خود را از فروردین ۹۸ آغاز کرده بود، موفق به کسب جایزه  Outstanding New Student Chapter Awardee 2019-2020 شد و این افتخار را برای ایران و دانشگاه به ارمغان آورد ( این جایزه به برترین تشکلی اعطا می شود که از تاسیس آن کمتر از یکسال گذشته باشد).
هسته مرکزی این تشکل که دستیاران گروه اقتصاد و مدیریت دارو در دانشکده داروسازی می باشند طی یک سال فعالیت خود، توانسته اقدامات ارزشمندی در توسعه علم اقتصاد و سیاستگذاری سلامت و ایجاد نگرش بر این محور در تصمیم گیری های سلامت در سراسر کشور برای دانشجویان علوم پزشکی انجام دهد که از این میان می توان به: برگزاری کارگاه های متعدد در ۷ دانشگاه مختلف کشور، چندین وبینار آموزشی، ژورنال کلابهای متمرکز و نشست تخصصی معرفی ده الگوی برتر در سیاست های اقتصاد سلامت جهان با حضور مجازی مقام ارشد علمی ISPOR در کنار سیاستگذاران سلامت کشور با بیش از سیصد و پنجاه شرکت کننده درسال ۹۸ اشاره کرد.
توضیح آنکه از بین 140 چپتر دانشجویی فعال در جهان، سه دانشگاه از ایالات متحده برنده جایزه چپتر برگزیده، دانشگاه هایی از کشور کلمبیا، هندوستان و اوکراین برنده جوایز چپتر برگزیده در کشورهای با درآمد کم و متوسط، دانشگاه علوم پزشکی تهران از ایران برنده جایزه بهترین چپتر نوپا و دو دانشگاه از مالزی  و کانادا برنده بهترین همکاری از این انجمن بین المللی شدند. این اولین بار است که نام جمهوری اسلامی ایران در بین منتخبین این انجمن معتبر بین المللی می درخشد.

 

کلمات کلیدی
مهدی احمدی
تهیه کننده:

مهدی احمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *