محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

ابلاغ ابقا و انتصاب معاونان دانشکده دندانپزشکی

دکتر امیر رضا رکن، رئیس دانشکده دندانپزشکی در ابلاغ های جداگانه معاونان حوزه‌های اداری مالی، تحصیلات تکمیلی و تخصصی، آموزش، پژوهشی، بین الملل، دانشجويی فرهنگی و اجتماعی، در دوره عملیاتی چهار ساله خود را اعلام و معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکي، دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده دندانپزشکی، هیئت رئیسه دوره خود را در ابلاغ های جداگانه، معرفی کرد.
دکتر فرنوش محمدی به‌عنوان معاون تحصیلات تکمیلی و تخصصی، دکتر حکیمه سیادت به‌عنوان معاون آموزشی، دکتر آرش منصوریان به‌عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی، دکتر مرضیه علی خاصی به‌عنوان معاون پژوهشی، دکتر مهدی نیکنامی به‌عنوان معاون دانشجویی فرهنگی و اجتماعی، دکتر پویان امینی شکیب به‌عنوان معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی معرفي شدند.
متن احکام به شرح زير است:
 
سرکار خانم دکتر فرنوش محمدیان
استادیار محترم گروه آموزشی جراحی دهان، فک و صورت دانشکده دندانپزشکی
 
با سلام و احترام
نظر به تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند سرکارعالی ، به­ موجب این ابلاغ با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی در سمت معاون آموزش تخصصی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ابقاء می­گردید تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام فرمایید.
 امید است با استعانت از خداوند متعال و مشارکت و مساعی تمامی همکاران محترم تلاش خویش را برای انجام و پیشبرد اهداف زیر مبذول فرمایید:
1)      هدفگذاری برای ارتقای جایگاه آموزش تخصصی دانشکده و جذب دانشجویان بین الملل
2)      برنامه ریزی دوره های آموزشی تخصصی و تحصیلات تکمیلی
3)      نظارت بر حسن اجرای برنامه های آموزش تخصصی در گروههای آموزشی
4)      ایجاد دوره های تحصیلات تکمیلی جدید با هماهنگی گروههای آموزشی و توسعه و گسترش بهره وری دوره های موجود
5)      انجام سایر وظایف محوله از طرف اینجانب.

 
سرکار خانم دکتر حکیمه سیادت
استاد محترم گروه آموزشی پروتزهای دندانی دانشکده دندانپزشکی

با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکارعالی در حوزه آموزش، به موجب این حکم به عنوان معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی منصوب می­شوید. امید است در سایه الطاف الهی در جهت ارتقاء کیفیت فعالیت­های آموزشی با عنایت به رسالت این دانشکده در حوزه علوم دندانپزشکی برای تحقق اهداف زیر اهتمام ویژه مبذول فرمایید:
1)       هدفگذاری جهت ارتقای جایگاه آموزشی دانشکده و نظام سلامت کشور و منطقه
2)       برنامه ریزی جهت ارتقای کیفی و کمی خدمات درمانی دانشکده در سطوح عمومی و تخصصی و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود
3)       جذب و توانمند سازی نیروی کارآمد هیات علمی متناسب با نیازهای جدید دانشکده
4)       برنامه ریزی و نظارت بر اجرای فعالیت­های آموزشی
5)       نظارت بر میزان حضور و کیفیت فعالیت اعضاء محترم هیئت علمی
6)       نظارت بر حسن اجرای ضوابط آموزشی و اصول رفتار حرفه­ای
7)       تدوین و حمایت از طرح­های مربوط به توسعه آموزش در دانشکده
8)       مدیریت و نظارت بر استفاده از فضاهای آموزشی (آمفی­تئاتر، و کلاس­های درس) و پیش بینی وسایل کمک آموزشی جهت کلاس­های درس و سایر اماکن حسب مورد
9)       انجام سایر وظایف محوله از طرف اینجانب
بدیهی است که همدلی و همگرایی با کلیه اعضاء محترم هیئت علمی دانشکده و استفاده از ظرفیت­های ارزشمند موجود، زمینه­ساز موفقیت شما در این مسئولیت خواهد بود.

 


جناب آقای دکتر آرش منصوریان
دانشیار محترم گروه آموزشی بیماریهای دهان، فک و صورت
با سلام و احترام
در راستای تحقق اهداف سند چشم­انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران و نظر به اهمیت ارتقاء ساختار مدیریتی و واگذاری امور به محیط در جهت اجرای برنامه 4 ساله دانشگاه و دانشکده ذیل فعالیت شبکه اداری مالی دانشگاه و ارتباط منسجم و پویا بین واحدهای تابعه در این حوزه، معاونت اداری مالی دانشکده­های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران با اهم فعالیت های ذیل در حوزه های تخصصی مرتبط تشکیل شده است:
- پیگیری برنامه چهار ساله، راهبردی، منشور اخلاقی و برنامه های توسعه­ای دانشکده
- پایش و بازنگری اصلاحی در چارت سازمانی دانشکده وفق مقررات و نیازمندی­های نوپدید
-          استقرار و پایش سیستم مدیریت اطلاعات برای تحقق داشبورد مدیریتی در دانشکده
-          بازنگری و اقدامات اصلاحی لازم در فرآیندهای جاری و مورد نیاز اداری و مالی و سایر حوزه­های بین­بخشی در دانشکده
-          تدوین، اجرا و ارزشیابی بسته­های ارتقاء سطح دانش و توانمندی کارکنان در تمامی سطوح مورد انتظار حسب نیازهای تخصصی حوزه­ها-          تدوین و اجرای بسته­های دانش و مهارت اداری و مالی در سایر معاونت­ها، مدیریت­ها و گروههای آموزشی
-          پایش و اقدامات اصلاحی و ارتقایی در بیانیه خط مشی کیفیت و نظام آراستگی، تعالی سازمانی، صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، اعتبار بخشی حوزه­ها، فعالیت­های کمیته بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE)
-          ارتقاء سلامت زیستی، روانی، معنوی و اجتماعی کارکنان با محوریت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت
-          افزایش انگیزه، رضایت شغلی، رفتار سازمانی متعالی و تعهد حرفه­ای کارکنان در راستای ارتقاء شهرت و تعلق سازمانی با بهره­گیری از فرصت­های موجود با محوریت مدیریت منابع انسانی
-          تولید و خلق ثروت، مدیریت منابع و افزایش بهره­وری با تدوین و اجرای برنامه­های تخصصی دندانپزشکی با ایجاد ارتباط با صنعت، خدمات و جامعه
-          ارتقاء و توسعه فضا­ها و تجهیزات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در دانشکده و محیط­های بالینی
-          انجام سایر امور محوله از طرف اینجانب
با انتظار تحقق موارد فوق الذکر و با عنایت به ابلاغ مصوبه هیئت رئیسه محترم دانشگاه در مورد چگونگی انتخاب معاونین بیمارستان­ها و دانشکده­ها جنابعالی با توجه به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی به عنوان 'معاون اداری مالی دانشکده دندانپزشکی' ابقاء می­گردید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید؛ با جلب همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف دانشکده موفق باشید. توفیق روزافزون و سلامتی جنابعالی را از درگاه حضرت سبحان و توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می­نمایم.

 

سرکار خانم دکتر مرضیه علی­ خاصی
دانشیار محترم گروه آموزشی پروتزهای دندانی دانشکده دندانپزشکی
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکارعالی در حوزه پژوهش، به موجب این حکم به عنوان معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی منصوب می­شوید. امید است در سایه الطاف الهی در جهت ارتقاء کیفیت فعالیت­های پژوهشی با عنایت به رسالت این دانشکده در حوزه علوم دندانپزشکی برای تحقق اهداف زیر اهتمام ویژه مبذول فرمایید:
1- برنامه­ریزی دقیق­وعملیاتی­جهت­دست­یابی­به­اهداف دانشکده در حوزه پژوهش در راستای تحقق نقشه جامع­علمی دانشگاه
2) گسترش و تعمیق پژوهش­های بنیادی و کاربردی جهت خلق دانش و ثروت
3) تلاش­در جهت جذب منابع مالی خارج از دانشگاه از طریق ارتباط با صنعت، خیرین، شرکت­های دارویی و تجهیزات پزشکی با رعایت چارچوب­های مربوطه
4) نظارت بر رعایت موازین اخلاق در پژوهش در دانشکده
6) پیگیری تجهیز و برنامه­ریزی و نظارت بر کتابخانه دانشکده
7) مشارکت­درفعالیت­های واحد IT و سیستم HIS دانشکده برای­ارتقاء مدیریت­داده­های­بالینی و استفاده از آنها برای پژوهش
8) تهیه گزارش فعالیت­های پژوهشی دانشکده برای مراجع بالاتر
9) توسعه پژوهش­های نوین کاربردی و نیاز محور مرتبط با صنعت و جذب منابع خارج از دانشکده
10) ایجاد ارتباط منطقی، موثر و کارآمد با پژوهشکده دندانپزشکی با هدف هم افزایی و استفاده بهینه از منابع موجود
11)انجام سایر امور محوله از طرف اینجانب
بدیهی است که همدلی و همگرایی با کلیه اعضاء محترم هیئت علمی دانشکده و استفاده از ظرفیت­های ارزشمند موجود، زمینه ­ساز موفقیت شما در این مسئولیت خواهد بود.

 

 
جناب آقای دکتر مهدی نیکنامی
استادیار محترم گروه آموزشی رادیولوژی دهان و فک و صورت

با سلام و احترام
فرهنگ غنی اسلامی و ملی کشور زیر بنای ارزشمندی برای ارتقای سطح بینش اسلامی در دانشگاه و بهترین بستر جهت بروز و ارتقای خلاقیتها و نو آوریهای دانشجویان می باشد.
با عنایت به جایگاه ویژه دانشجویان در رشد و بالندگی دانشگاه و با  بهره­برداری از همه توانمندیهای موجود در چارچوب ضوابط و مقررات و با رعایت جهات شرعی و قانونی تحقق اهداف زیر مورد نظر می باشد:
- ایجاد ساختار مناسب مدیریت امور دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی و مسائل رفاهی دانشجویان در دانشکده
- نهادینه کردن کانونهای علمی و فرهنگی دانشجویی جهت پیشبرد برنامه های دانشکده
- بسط و گسترش ارزشهای متعالی اسلامی و ایرانی در دانشکده
- گسترش تعهد رفتار حرفه ای اخلاق محور بر اساس مبانی علمی و دینی
- ایجاد فضای کاری سالم و با نشاط برای دانشجویان
- افزایش انگیزه های کارآفرینی و ایده پردازی دانشجویان در فعالیت های آموزشی و پژوهشی
بدین روی با عنایت به تواناییها و تجارب مفید جنابعالی،  به موجب این ابلاغ با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشکده  دندانپزشکی منصوب می­شوید.
 امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید؛ با جلب همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف دانشکده موفق باشید. توفیق روزافزون و سلامتی جنابعالی را از درگاه حضرت سبحان و توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نمایم.

 

جناب آقای دکتر پویان امینی شکیب
استادیار محترم گروه آموزشی آسیب شناسی دهان و فک و صورت

با سلام و احترام
در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران و نقشه جامع علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و به منظور ایجاد شبکه بین الملل دانشگاه و ارتباط  منسجم و پویا بین واحدهای تابعه در این حوزه،
معاونت بین الملل دانشکده های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران با اهم فعالیت های ذیل تشکیل شده است:
- تلاش جهت حرکت بسوی جامعه دانش محور، در راستای توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی و جذب دانشجویان خارجی
- همکاری و نظارت براجرای مدل های نوین بین المللی برای جلب مشارکت در طرح ها و پروژه های فرادانشگاهی در سطح منطقه ای و بین المللی
- همکاری و ایفای نقش در شبکه توسعه فعالیت های بین المللی فی مابین واحدهای مختلف دانشگاه و بهره مندی از فضای مجازی برای گسترش حضور در عرصه های بین المللی
- انجام فعالیت های مرتبط با حوزه معاونت بین الملل دانشگاه در برنامه های    , International Marketing,
Tums Ranking , Accreditation,  Global R&D Collaborationsوهمچنین بهره برداری مناسب از فرصت های مطالعاتی و دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی
با انتظار تحقق موارد فوق الذکر و با عنایت به ابلاغ مصوبه هیئت رئیسه محترم دانشگاه در مورد چگونگی انتخاب معاونین بیمارستان­ها و دانشکده­ها جنابعالی با توجه به سوابق ارزشمند علمی به عنوان 'معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی' منصوب می­گردید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید؛ با جلب همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف دانشکده موفق باشید. توفیق روزافزون و سلامتی جنابعالی را از درگاه حضرت سبحان و توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می­نمایم.
دکتر امیر رضا رکن
رئیس دانشکده دندانپزشکی

خبر: فاطمه زمانی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: