محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

استاد دانشگاه زوریخ سوییس به عنوان مشاور علمی گروه دندانپزشکی ترمیمی دانشکده دندانپزشکی منصوب شد

نشست انتصاب دکتر Mutlu Ozcan از دانشگاه زوریخ سوییس به عنوان مشاور علمی گروه دندانپزشکی ترمیمی با حضور دکتر امیر رضا رکن در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، نشست انتصاب دکتر Mutlu Ozcan از دانشگاه زوریخ سوییس به عنوان مشاور علمی گروه دندانپزشکی ترمیمی با حضور دکتر امیر رضا رکن رئیس دانشکده، دکترپویان امینی شکیب معاون بین الملل، دکتر نغمه معراجی رئیس اتاق همکاری های علمی ایران-سوییس، دکتر لادن رنجبر عمرانی مدیر و دکتر حمید کرمانشاه سرپرست تخصصی گروه ترمیمی و سایر اساتید این گروه، 29 شهریور98 در اتاق شورای دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در ابتدای این نشست، دکتر امینی شکیب ضمن تشکر از اساتید گروه دندانپزشکی ترمیمی برای برگزاری سمپوزیوم دو روزه باز سازی دندان های آسیب دیده، از دکتر Ozcanبه علت حضور در دانشکده قدردانی کرد.
در ادامه دکتر معصومه طباطبایی، دکتر عمرانی و دکتر فریبا متوسلیان به تشریح دستاورد های سفر این استاد به دانشکده پرداختند و از حمایت های دانشکده و دانشگاه برای اجرای سمپوزیوم گروه ترمیمی تشکر کردند.
دکتر معراجی نیز ضمن ارزشمند دانستن حضور دکتر Ozcan در دانشکده دندانپزشکی،  از این استاد درخواست کرد که به گسترش همکاری های دو دانشگاه خصوصا در حوزه تبادل استاد و دانشجو کمک کند.
همچنین در ادامه این نشست دکتر Ozcan ضمن سپاسگزاری از مسوولین دانشکده و گروه ترمیمی بخاطر مهمان نوازی گرمشان، بهترین زمینه همکاری را انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی و اظهار امیدواری کرد به زودی نتایج این همکاری ها در قالب مقاله های مشترک منتشر شود.
در پایان این نشست دکتر رکن، از گروه ترمیمی برای برگزاری موفق سمپوزیوم دو روزه شان تقدیر و تاکید کرد که اساتید جوان این گروه همکاری های تحقیقاتی با دکتر Ozcan را به طور جدی پی گیری کنند.     
                                                                                                                                                                        
پیش از این نشست دکتر Ozcan با حضور در بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی از امکانات این گروه بازدید و با اساتید و مسئولان گروه در خصوص زمینه های مشترک همکاری در آینده، بحث و تبادل نظر کرد.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی
 
تهیه کننده: