محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

اولین دستیار تخصصی بین المللی رادیولوژی دهان فک و صورت در دانشکده دندانپزشکی از پایان نامه خود دفاع کرد

دکتر شبنم محمد چارلی، اولین دستیار تخصصی بین المللی رادیولوژی موفق به کسب نمره 20 و درجه ممتازی برای نخستین بار با موضوع، بررسی دقت سونوگرافی در تشخیص ضایعات Erosive condyle ، شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، دفاع پایان نامه دکتر شبنم محمد چارلی اولین دستیار تخصصی بین المللی، رادیولوژی دهان و فک و صورت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز شنبه 12 خرداد 97 در سالن آمفی تئاتر 60 نفره دانشکده برگزار شد.
دکتر حوریه باشی زاده رئیس هیات داوران گفت: برای اولین بار کاربرد سونوگرافی در تشخیص ضایعات استخوانی _ مفصلی در دندانپزشکی مورد بررسی قرار گرفت و زمینه ی تازه و متفاوتی در رادیولوژی دهان و فک و صورت و تشخیص ضایعات استخوانی همراه داشت به همین دلیل مورد رضایت اعضا هیات داوران، اساتید، دستیاران تخصصی و... قرار گرفت.
این پایان نامه برای اولین بار با موضوع، بررسی دقت سونوگرافی در تشخیص ضایعات Erosive condyle  با راهنمایی اساتید دکتر مهرداد پنج نوش متخصص رادیولوژی دهان فک و صورت و دکتر شریفیان متخصص سونوگرافی از دانشکده پزشکی و مشاور آماری دکتر احمد رضا شمشیری، موفق به کسب نمره 20 و درجه ممتازی هیات داوران شد.
وی بیان کرد: مراحل اولیه داوری در مجله ایرانین ژورنال رادیولوژی (ISI)  تائید شده و قرار است چاپ شود و افزود دکتر چارلی دوره عمومی دندانپزشکی را در دانشگاه شیراز و دوره تخصص خود را در این دانشکده سپری کرده، او متولد آمریکاست و زبان مادریش فارسی است به این دلیل به زبان  فارسی و انگلیسی بسیار مسلط است و در ارتباط با مهمانان خارجی و بیماران بسیار خوب برخورد می کند همچنین از پشتکار بالای برخوردار است و در ترجمه مقالات و کنگره ها و سمینار های علمی نقش مفیدی دارد.
رئیس هیات داوران گفت: دکتر گودرزی پور، دکتر خیر اندیش و دکتر محسنی کاشانی از اساتید هیات داوران و دکتر امینی شکیب معاون بین الملل دانشکده و دکتر شمشیری استاد مشاور و آمار این پایان نامه بودند.
 
خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی
 
 
 
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *