محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

اولین نشست معاونین بین الملل گروه های آموزشی دانشکده دندانپزشکی در سال 98

رئیس دانشکده دندانپزشکی روز معلم را تبریک گفت و افزود: دانشکده ما بسیار قوی و سریع در مسیر پیشرفت در زمینه های بین المللی حرکت می کند و نتایجش را از استقبال گروه ADEE و رضایت مندی آنها دیدیم و البته همواره باید در حال رشد و حرکت باشیم تا به نتایج عالی برسیم.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، نشست معاونین بین الملل گروه های آموزشی دانشکده 16 اردیبهشت 98 در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر امینی شکیب معاون بین الملل دانشکده ضمن خیر مقدم  و تبریک روز استاد گزارشی از بازدید نمایندگان گروه ADEE و کنگره M8  ارایه و همکاران را به شرکت در کنگره ها تشویق کرد تا زمینه ارتباط با دیگر دانشگاه ها برقرار شود.
در ادامه دکترمحمدرضا خامی مشاور عالی معاونت بین الملل ضمن تشکر از همه همکارانی که در کنگره M8 شرکت کرده بودند به اهمیت شرکت در کنگره ها و برقراری ارتباط خارج از دانشگاهی و منفعت آن برای دانشکده پرداخت.
در ادامه دکتر امیر رضا رکن رئیس دانشکده،روز معلم را تبریک گفت و افزود: دانشکده ما بسیار قوی و سریع در مسیر پیشرفت در زمینه های بین المللی حرکت می کند و نتایجش را از استقبال گروه ADEE و رضایت مندی آنها دیدیم و البته همواره باید در حال رشد و حرکت باشیم تا به نتایج عالی برسیم.
در ادامه از اساتیدی که در تهیه Self-assesment Report همکاری کردند (دکتر سمانه رازقی، دکتر محبوبه سادات هاشمی نسب، دکتر محمدرضا خامی، دکتر نغمه معراجی و دکتر نیلوفر حق بین) با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.
در آخر دکتر شکیب در خصوص Summer school  و نحوه برگزاری آن و همچنین کمک هزینه شرکت در کنگره های خارجی توضیحاتی ارائه کرد.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی
 
کلمات کلیدی
تهیه کننده: