محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

اولین کرسی آزاد اندیشی در آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده دندان پزشکی برگزار شد

دکتر امیر رضا رکن، رئیس دانشکده دندان پزشکی اجرای کرسی های آزاد اندیشی در دانشکده را بلوغ فکری و اندیشه ای دانشجویان و اساتید دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندان پزشکی، مراسم بزرگ داشت روز دانشجو با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان روز 19 آذر 97 در سالن شهید هدایت برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر رکن رییس دانشکده دندان پزشکی ضمن تبریک روز دانشجو یاد سه شهید 16 آذر را گرامی داشت و از دانشجویان خواستار شد که در این روز به همه جنبه های فعالیت های دانشجویی از جمله فعالیت های سیاسی اجتماعی توجه ویژه داشته باشند همچنین به برخی از انتقاد های مطرح شده در فضا های مجازی پاسخ داد وهمه دانشجویان را به مشارکت در برگزاری هر چه باشکوه تر روز دانشجو و سایر مناسبت ها در سال های آینده دعوت کرد.
وی تاکید نمود که از هر گونه فعالیت های سیاسی اجتماعی دانشجویان که در چهارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی قرارگیرد حمایت خواهد کرد.
درادامه دکتر بقائی دومین سخنران این مراسم و ازاساتید دانشکده دندان پزشکی طی سخنانی ضمن تبریک به دانشجویان به مناسبت روز 16 آذر از برخی فضا های نا امید کننده در میان دانشجویان انتقاد کرد و با مقایسه شرایط پیش و پس از انقلاب اسلامی تنگناهای موجود در دهه50را بسیار بیشتر توصیف کرد. 
در ادمه مراسم، دانشجویان به بیان مشکلات سیاسی اقتصادی خودبه شکل پرسش و پاسخ با حضور دکتر علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
در پایان مراسم دکتر رکن ضمن تشکر ازدکتر مطهری به واسطه حضورشان در دانشکده دندان پزشکی با توجه به پرسش های دانشجویان از دکتر مطهری تاکید کرد این برنامه یک نمونه عملی از کرسی های آزاد اندیشی بود که به خوبی و با مسالمت انجام شد و به مسئولین تصمیم گیرنده درمورد این کرسی های آزاد اندیشی توصیه نمود که بدون نگرانی اجازه برگزاری این برنامه ها را بدهند.
وی افزود: دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران به این بلوغ فکری و اندیشه ای رسیده اند که بتوانند ضمن مباحثه از مسائل سیاسی و اجتماعی در کنار هم به خوبی و رفاقت همکاری کنند.  دکتر رکن همچنین خواستار اجرای بیشتر کرسی های آزاد اندیشی در دانشکده دندان پزشکی شد.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: