محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

بازدید از روند ساخت واحدهای مسکونی توسط اعضا هیات علمی دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

هیات اعزامی دانشکده دندان پزشکی، دکتر آشفته یزدی و دکتر شکیب، از روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی در منطقه زلزله زده کرمانشاه بازدید کردند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی  دانشکده دندان پزشکی، دکتر کاظم آشفته یزدی به عنوان نماینده کمیته زلزله کرمانشاه در دانشکده دندانپزشکی و دکتر پویان امینی شکیب یکی از اعضا این کمیته در ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین 97 وارد این استان شدند و مستقیما به سمت مناطق زلزله زده حرکت کردند.
روستای آبدالان درفاصله ۲۰۵ کیلومتری کرمانشاه و ۶۰ کیلومتری سر پل ذهاب، محل ساخت واحدهای مسکونی است که حدود ۳ ساعت با شهر کرمانشاه فاصله دارد.
این روستا دارای ۳۰ خانوار و ۱۲۱ تن ساکن دائمی و تعدادی کارگران فصلی است که پس از زلزله سال گذشته تمام واحدهای مسکونی آن تخریب شده و روستائیان در کانکس های از پیش آماده اسکان یافته اند.
مهندس نوری، نماینده شرکت سازنده گفت: ساخت و ساز از اوایل دی ماه سال گذشته شروع شده و تاکنون اسکلت سازی تمام ۳۰ واحد پایان یافته و همچنین سقف ۱۴ واحد نیز آماده شده است. در این بازدید مقرر گردید ۴ واحدی که با کمک های اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ساخته می شود با حضور نمایندگان کمیته زلزله کرمانشاه پس از تکمیل به ساکنین آنها تحویل داده شود. وی پیش بینی کرد این واحدها در پایان خرداد ماه سال جاری، آماده تحویل به هموطنان روستایی خواهد بود.
در این بازدید کیفیت مطلوب سازه ها و رضایت ساکنین روستای آبدالان از روند ساخت و ساز از نکات قابل توجه بود، روستای انتخاب شده آبدالان در فاصله 20 کیلومتر مرز عراق قرار داشته و به نظر میرسد، انتخاب این روستا به عنوان یکی از دورافتاده ترین مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، انتخاب مناسبی بوده است.

هیات اعزامی کمیته زلزله، در ساعت ۱۳ با بدرقه بخشدار منطقه و کدخدای روستا، آبدالان را به مقصد کرمانشاه ترک کردند.

منبع خبری: فاطمه زمانی

تهیه کننده: