محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

بازدید دکتر امیر علی سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه از روند برگزاری سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی

دکتر امیر علی سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه تصریح کرد ما در دانشگاه علوم پزشكي تهران مديران قوي و بدنه اجرايي خيلي قوي داريم و افتخار ميكنيم كه تمام اين بضاعت در اختيار اعتلاي آموزش در كل كشور باشد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، دكتر امیر علی سهراب پور، معاون آموزشي دانشگاه  به همراه دكتر اسكندري، مدير امور عمومي معاونت آموزشي دوشنبه 4 شهريور ماه 98 از روند برگزاري سي و پنجمين دوره آزمون بورد تخصصي دندانپزشكي بازدید کردند.
در این بازدید دکتر سهراب پور از از زحمات رئیس دانشکده دندانپزشکی دکتر امیر رضا رکن و دکتر آرش منصوریان معاون مالی اداری و همچنین دبیر اجرایی بورد تخصص تشکر و قدردانی کرد و بیان کرد از نزدیک شاهد تلاش های مسئولین دانشکده دندانپزشکی بودم و خوشحالم که امروز این زحمات به بار نشسته و ما شاهد برگزاری آبرومند و افتخار آمیز این آزمون هستیم. ما در دانشگاه علوم پزشكي تهران مديران قوي و بدنه اجرايي خيلي قوي داريم و افتخار ميكنيم كه تمام اين بضاعت در اختيار اعتلاي آموزش در كل كشور باشد.
معاون آموزشی دانشگاه در پایان افزود: امیدوارم هر روز شاهد اقدامات خوب و عالی در دانشگاه باشیم  این امید را در جوان های ما زنده میکند و نشان میدهد که هنوز دانشگاه زنده است و مردان دانشگاه قادر به انجام کارهای بزرگ و سخت هستند.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: