محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

بازدید نمایندگان انجمن آموزش دندانپزشکی اروپا از دانشکده دندانپزشکی

دکتر رکن در نشست با نمایندگان انجمن آموزش دندانپزشکی اروپا گفت: هدف ما ارتقای آموزش دندانپزشکی عمومی با بهره مندی از کمک های انجمن های شناخته شده بین المللی است.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، این نشست با حضور دکتر رکن رئیس دانشکده و اعضای هیات رئیسه، دکتر Hekki Tapani Murtomaa از کشور فنلاند، دکتر   Deborah White از انگلیس، دکتر Ronald Christiaan Gorter از هلند، دکتر Rui Alberto Amaral Mendes از  پرتغال روز شنبه  24 فروردین 98 در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد. 
در ابتدای این نشست دکتر امیر رضا رکن رئیس  دانشکده ضمن خوشامدگویی به تیم نمایندگان انجمن آموزش دندانپزشکی اروپایی از آنها خواست با کمال دقت به بررسی دانشکده برای آموزش دوره دکترای عمومی بپردازند و نتایج این بررسی را بدون هیچ ملاحظه ای در اختیار دانشکده قرار دهند تا راهنمای دانشکده در مسیر بهبود شرایط باشد.
وی همچنین افزود: هدف ما ارتقای آموزش دندانپزشکی عمومی با بهرمندی از کمک های انجمن های شناخته شده بین المللی است.
در ادامه دکتر Hekki Tapani Murtomaa رئیس تیم اعزامی از اروپا ضمن تشکر از مجموعه مدیریت دانشکده دندانپزشکی گفت: وظیفه ما در این بازدید قرار دادن آینه ای در مقابل دانشکده است تا توانمندی ها تقویت و نقاط ضعف اصلاح شود.
سپس دکتر پویان امینی شکیب معاون بین الملل دانشکده به معرفی کلی دانشگاه و دانشکده در زمینه های مختلف پرداخت و دکتر حکمیه سیادت معاون آموزش دندانپزشکی عمومی دانشکده کوریکولوم آموزش دکترای عمومی دانشکده را تشریح کرد.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی

 

تهیه کننده: