محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

بازدید گروهی از اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی از دانشگاه ملی پزشکی خارکیف اوکراین

در این سفر ، هیات بازدید کننده با ساختار و نحوه عمل بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه ملی پزشکی خارکیف اوکراین آشنا شدند

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندان پزشکی: گروهی متشکل از پنج نفر از اعضای هیئت علمی و چهار نفر از دانشجویان دانشکده دندان پزشکی از نهم تا شانزدهم فروردین ماه سال 1397 به کشور اوکراین سفر کرده و از دانشگاه ملی پزشکی خارکیف اوکراین این کشور و دانشکده دندان پزشکی آن بازدید نمودند. این بازدید در چارچوب تفاهم نامه منعقده (MoU) بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه ملی پزشکی خارکیف اوکراین انجام شد. در جلسه افتتاحیه بازدید، رییس این دانشگاه ضمن خوشامدگویی به مهمانان، ابراز امیدواری کرد که این بازدید منجر به همکاریهای بیشتر شود.

اعضای هیات علمی گروه بازدید کننده، دکتر محمدرضا خامی استاد گروه آموزشی سلامت دهان و دندان پزشکی اجتماعی و مشاور عالی معاون بین الملل دانشگاه، دکتر مهدی نیکنامی استادیار گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت و معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، دکتر ارغوان تنکابنی استادیار و رابط بین الملل گروه بیماریهای دهان و فک و صورت، دکتر صفورا قدسی استادیار و معاون گروه آموزشی پروتزهای دندانی و دکتر سارا ولی زاده استادیار گروه آموزشی دندان پزشکی ترمیمی بودند. دانشجویان هم، مریم سیاری و فاطمه ناصری طاهری از دانشکده مادر و آقایان پویا بزرگی و سهیل جعفری از دانشکده پردیس بودند که از بین داوطلبین این سفر بر مبنای معدل ایشان انتخاب شدند. در این سفر ، هیات بازدید کننده با ساختار و نحوه عمل بخش های مختلف دانشکده دندان پزشکی دانشگاه ملی پزشکی خارکیف اوکراین آشنا شدند و در مورد نحوه ادامه همکاری با این دانشگاه بحث هایی صورت گرفت.

منبع خبری : فاطمه زمانی

تهیه کننده: