محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری آیین معارفه دانشجویان ورودی جدید دانشکده دندانپزشکی

دکتر امیر رضا رکن رئیس دانشکده دندانپزشکی تصریح کرد: داشتن تعهد حرفه ای یکی از ارکان مهم شغل پزشکی است.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، جشن معارفه دانشجویان جدید دکترا و کارشناسی پروتز سال ۹۸ با حضور دکتر امیررضا رئیس دانشکده، دکتر حکیمه سیادت معاون آموزش دندانپزشکی عمومی، دکتر مهدی نیک نامی معاون دانشجویی فرهنگی، مهدی سالمی مسئول نهاد مقام معظم رهبری، نماینده تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشکده و کارکنان معاونت دانشجویی فرهنگی، روز دوشنبه ۱۵ مهرماه ۹۸ در آمفی تئاتر ۹۰ نفر برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر رکن رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم و تبریک به دانشجویان ورودی جدید گفت: شما به بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین، بهترین دانشکده دندانپزشکی ایران، که از نظر بعد آموزشی و پژوهشی در رده اول ایران است وارد شده اید.
رئیس دانشکده با تاکید بر اینکه داشتن تعهد حرفه ای یکی از ارکان مهم شغل پزشکی است تصریح کرد: دانشجویان باید مسائل علمی، مبانی اخلاقی و اصول تعهد حرفه ای را به بهترین نحو آموزش ببینند تا بتوانند یک دندانپزشک موفق باشند.
 وی افزود: کشور از نظر اقتصادی تحت فشار است در این شرایط همه باید به هم کمک کنیم دانشجویان با صرفه جویی بهترین کمک را می توانند بکنند تا ایرانی آباد و پیشرفته داشته باشیم.
در ادامه دکتر سیادت ضمن تبریک به دانشجویان در مورد مسائل و قوانین آموزشی آموزش داد، سپس دکتر نیکنامی با تبریک به دانشجویان تصریح کرد: دندانپزشکی با دو وجه علم و هنر در کنار هم تکمیل می شود و همچنین درباره کمیته انضباطی و فرم هایی که باید توسط دانشجویان تکمیل شود توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه دبیران تشکل ها و کانون های دانشجویی به معرفی فعالیت های خود پرداختند.
 در این مراسم مسابقه، پخش کلیپ های متعدد برای آشنایی دانشجویان با محیط دانشکده و دانشگاه پخش شد.
در نهایت دانشجویان در سلف سرویس دانشکده پذیرایی شدند و برای بازدید به باغ کتاب رفتند.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی

 

تهیه کننده: