محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری اولین نشست معاونان بین الملل دانشکده دندانپزشکی در سال 1400

دکتر پویان امینی شکیب گفت: با همکاری تمامی معاونان بین الملل گروه ها تلاش خواهیم کرد در ۱۴۰۰ هم، پرتلاش به ارتقای دانشکده در حوزه های مختلف بین الملل بپردازیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، اولین نشست معاونان بین الملل دانشکده دندانپشکی 30 فروردین 1400 در سالن شورا هم به صورت مجازی هم به صورت حضوری برگزار شد.
در این نشست دکتر پویان امینی شکیب معاون بین الملل دانشکده ضمن قدردانی از معاونان بین الملل گروه  های آموزشی گفت: با همکاری تمامی معاونان بین الملل گروه ها، دانشکده دندانپزشکی توانست  در سال 99 رتبه اول معاونت بین الملل را در سطح دانشگاه به دست آورد و در سال 1400 تلاش خواهیم کرد پرتلاش به ارتقا دانشکده در حوزه های مختلف بین الملل بپردازیم.
دکتر شکیب بیان کرد: اگر موفقیتی در واحد بین الملل صورت گرفته از حمایت های بی دریغ مسئولان اجرایی و آموزشی است که در حوزه فعالیت خودشان به این واحد کمک کردند و همچنین این موفقیت یک کار تیمی بوده و راه بسیار طولانی برای من و همکارانم باقی مانده و باید قوی تر و پرانرژی تر به کار خودمان ادامه دهیم.
وی در رابطه با برنامه winter school  افزود: که از همه گروه ها خواسته شده تا در آخرین یکشنبه  هر ماه وبیناری به صورت روتین به همت دانشجویان برگزار کنند که اولین برنامه توسط گروه پاتولوژی 29 فروردین برگزار شد.
معاون بین الملل دانشکده بیان کرد:  پیرو سیاستگذاری ای که در سال 1400 داریم بنا است از ظرفیت های دانشجو های خارجی پردیس بین الملل بیشتر استفاده کنیم و هدف ما این است که این افراد به عنوان سفیران ما به کشور هایشان بازگردند و زمینه ای برای جذب دانشجویان بیشتر  برای مقطع postgraduate  شوند.
در ادامه معاونان بین الملل گروه های آموزشی به تبادل نظر در مورد مسائل فوق پرداختند.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *