محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری جلسه انجمن گروه زیست مواد دندانی با حضور هیات مدیره و اعضا در دانشکده دندانپزشکی

دکتر سیما شهابی از برگزاری کنگره زیست مواد دندانی با مشارکت گروه مواد دندانی ژاپن در سال 97 و با ریاست دکتر جعفرزاده کاشی و اولین ماژول سری دوم دوره استتیک با مشارکت دانشگاه نیویورک (NYU) در اردیبهشت سال آینده خبرداد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکي، جلسه انجمن زیست مواد دندانی با حضور هیات مدیره و اعضا انجمن با موضوع تعیین زمان برگزاری کنگره زیست مواد دندانی و برنامه های مربوطه، یکشنبه 6 اسفند 96 در دفتر سمینار این گروه برگزار شد.
دکتر سیما شهابی رئیس اين انجمن گفت: در این جلسه تعیین شد، این کنگره با مشارکت انجمن زیست مواد دندانی ژاپن با تاریخ پیشنهادی 23 تا 25 آبان 97 و به ریاست دکتر جعفرزاده کاشی برنامه ریزی و برگزار شود که البته زمان برگزاری باید مورد تائید انجمن دندانپزشکان ایران قرار گیرد و تاریخ قطعی آن و همچنین دبیر علمی و اجرائی و اعضا توسط رئیس کنگره اعلام شود.
وی افزود: دوره 6 روزه استتیک Apply Dental Materials ، در 3 ماژول در زمان های مختلف که آخرین ماژول آن 3 و 4 اسفند 96 بود، با مشارکت گروه زیست مواد دندانی دانشگاه نیویورک (NYU) و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. همچنین اولین ماژول دومین سری دوره استتیک با مشارکت (NYU) در اردیبهشت 97 است که تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد.
در ادامه رئیس انجمن گروه زیست مواد دندانی در مورد سمینارهای ماهانه این انجمن در سال 97 گفت: با توافق هیات مدیره و اعضا، پنجشنبه های اول هرماه زمان برگزاری سمینارهای ماهانه خواهد بود.

خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی

تهیه کننده: