محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری جلسه ای با محوریت تعیین اولویت های کاری در معاونت بین الملل و بروز رسانی اطلاعات در سایت بین الملل دانشگاه

دکتر امینی شکیب گزارشی ازعملکرد چهارساله معاونت بین الملل دانشکده بیان کرد وی همچنین با محوریت تعیین اولویت های کاری در معاونت بین الملل به بروز رسانی اطلاعات در سایت بین الملل دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، اولین جلسه معاون بین الملل دکتر امینی شکیب با نمایندگان هیات علمی دانشکده دندانپزشکی با حضور دکتر رکن رئیس دانشکده، دکتر خامی مشاور عالی سرپرست معاونت بین الملل دانشگاه و معاون بین الملل پیشین دانشکده دندانپزشکی دوشنبه 18 دی 96 در اتاق شورا برگزار شد.
دکتر امینی شکیب پس از خیر مقدم گویی به اساتید و قدردانی از زحمات معاون سابق این حوزه، گزارشی ازعملکرد چهارساله معاونت بین الملل دانشکده بیان کرد وی همچنین با محوریت تعیین اولویت های کاری در معاونت بین الملل و بروز رسانی اطلاعات در سایت بین الملل دانشگاه تاکید کرد.
دکتر رکن استفاده از بورسیه ها و فرصت های مطالعاتی خارج از کشور را به اعضا هیات علمی یادآور شد و به موضوع تبادلات اساتید با سایر کشورها، استفاده از روش های نوین آموزشی و فراگیری آنها تاکید و بر ایجاد سمپوزیوم مبتنی بر حل مسئله اشاره کرد.
رئیس دانشکده دندانپزشکی گفت: سالهاست که دانشگاه علوم پزشکی تهران مقام نخست در حوزه های مختلف را کسب می کند و همیشه شاخص و برتر بوده است ما باید تلاش کنیم مقام و جایگاه دانشگاه را در سطح جهان ارتقا دهیم.
دکتر خامی معاون بین الملل سابق دانشکده پس از قدردانی از تلاشها و همکاری همه اساتید که نمایندگان بین الملل از رشته های تخصصی دندانپزشکی در دانشکده بودند مطالبی را بیان کرد.
در پایان نمایندگان در مورد مشکلات و مسائل معاونت گفتگو و تبادل نظر کردند.
عکس و خبر: فاطمه زمانی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: