محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری دوره مجازی بین المللی ضایعات سر و گردن در دانشکده دندانپزشکی

دوره کوتاه مدت ضایعات سر و گردن به همت گروه آسیب شناسی دهان، فک و صورت با حضور اساتید به نام و سرشناس بین المللی در اسفند ماه 99 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دوره مجازی بین المللی ضایعات سر و گردن  Virtual International Head and neck lesions ، به همت گروه آسیب شناسی دهان ، فک و صورت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، با همکاری اساتید انستیتو کنسر بیمارستان امام خمینی (ره) وانجمن آسیب شناسی دهان و فک و صورت آسیا (ASOMP) و با حضور اساتید به نام و سرشناس بین المللی برگزار شد.
این برنامه ی چهار روزه به صورت دو روز در هفته (یکشنبه و دوشنبه) از یکشنبه سوم اسفند ماه ۱۳۹۹ به مدت ۱۳ ساعت، با بیش از 1000 ثبت نام کننده از 75 کشور دنیا، در بستر پلت فرم Zoom  برگزار شد. در این دوره، مباحث مهم درضایعات سر و گردن از جمله ضایعات ادنتوژنیک، غدد بزاقی، بافت نرم، اپیتلیالی و پیش بدخیم به صورت lecture  و ارائه کیس به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
پروفسور دکتر Brad Neville از کشور آمریکا، مولف کتاب پاتولوژی دهان، فک و صورت، از کتب رفرنس رشته پاتولوژی در دوره عمومی و تخصصی این رشته در این دوره آموزشی آنلاین سخنرانی داشت. همچنین پروفسور دکتر Edward Odell از کشور انگلستان، Adel EL-Neggar  و Jerry Bouguot از کشور آمریکا، Pieter Slootweg  از کشور هلند،  Tilakaratne از کشور مالزی، Kannan Ranganathan و از کشور هند در روزهای مختلف در برگزاری این دوره سخنرانی و همکاری داشتند.
این برنامه سومین دوره کوتاه مدت بین المللی آموزشی در دانشکده دندانپزشکی بوده که در دو دوره قبلی دوره های Evidence-based dentistry و 2021 Winter school  برگزار شده است.
با گسترش پاندمی بیماری کرونا در دانشکده دندانپزشکی دوره های کوتاه مدت آموزشی به صورت بین المللی در دستور کار معاونت بین الملل دانشکده قرار گرفت تا از این طریق هم به شناساندن توانمندی های دانشکده دندانپزشکی در سطح بین الملل کمک شود و هم دوره های آموزشی ارزشمندی برای مخاطبان بین المللی ارائه شود.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *