محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری شورای آموزشی در دانشکده دندانپزشکی

نشست شورای آموزشی با حضور هیئت رئیسه و مدیران گروه های آموزشی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، نشست شورای آموزشی با حضور هیئت رئیسه و مدیران گروه های آموزشی دانشکده دی ماه 99 در آمفی تئاتر 90 نفره برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر امیر رضا رکن رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار، این روز را به تمامی پرستاران از جمله پرستاران دانشکده تبریک گفت و افزود: در شرایط سخت همگیری کویید19 در 10 ماه گذشته پرستاران دلسوزانه و شبانه روزی تلاش و از سلامت جامعه دفاع کردند.
وی در ادامه به نمایندگی از دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران لوح تقدیر و هدیه ای به فرزانه نعیمی منش پرستار نمونه دانشکده دندانپزشکی اهدا و از او قدردانی کرد.
رئیس دانشکده دندانپزشکی همچنین در ادامه این نشست از دکتر محمد رضا خامی قائم مقام پلی کلینیک تخصصی دندانپزشکی برای تلاش های بی دریغ وی تشکر کرد.
در ادامه این نشست در مورد طرح جایگزینی پایان نامه ها، طرح استاد مشاور و نیاز دانشجویان به اینکه اساتید از آنها در زمینه آموزشی، پژوهشی و اجتماعی حمایت کنند گفتگو و تبادل نظر شد.
سپس طرح پایش آموزش در دوران پاندمی کرونا و اینکه به دلیل مشکلات پیش آمده در این دوران دانشجویان چه مباحثی را یاد نگرفته اند و نیاز به تمرین بیشتر دارند و همچنین راهکارهای اصلاحی آن بحث و تبادل نظر انجام و مقرر شد که مدیران گروه های آموزشی در این فرایند همکاری کنند.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *