محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری مراسم قدردانی از دبیران کمیته دانشجویی و معرفی دبیران جدید معاونت بین الملل دانشکده دندانپزشکی

دکتر رامین کردی معاول بین الملل دانشگاه بر اهمیت پرداختن دانشجویان به فعالیت های بین المللی و مخصوصا ارتباط با سایر کشور های جهان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دنداپزشکی، مراسم قدردانی از دبیران کمیته دانشجویی و معرفی دبیران جدید معاونت بین الملل دانشکده دندانپزشکی، با حضور دکتر رامین کردی معاون بین الملل دانشگاه، دکتر محمد حسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده دندانپزشکی، دکتر مهدی نیکنامی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، دکتر پویان امینی شکیب معاون بین الملل دانشکده، دکتر الهه متوسلی معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل و جمعی از دانشجویان، چهارم شهریور 99 در آمفی تاتر 60 نفره با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر امینی شکیب بیان کرد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته بود در معاونت بین الملل دانشگاه و حمایت های دانشکده دندانپزشکی کمیته دانشجویی  تشکیل شد، که از دو سال پیش در پردیس امیر آباد و خانی آباد شروع به فعالیت کردند.
وی افزود: دانشجویان توانایی های بالایی دارند که مخصوصا در حوزه دندانپزشکی این پتانسیل چند برابر است، همکاری بین دانشجویان باعث شد این پتانسیل بارور شود و نتیجه خوبی به جا گذاشت.
معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی، ضمن خسته نباشید به دبیران قبلی کمیته دانشجویی تاکید کرد: امیدوارم تیم جدید این مسیر را با انگیزه و پر توان ادامه دهد.
در ادامه دکتر متوسلی با اشاره به اینکه یکی از فعال ترین گروه های دانشجویی دانشگاه در حوزه دندانپزشکی است تصریح کرد: دانشجویان دانشکده دندانپزشکی در این مسیر پیشتاز بودند حتی ما از این آنها کمک خواستیم تا تجربیاتشان را در اختیاردانشجویان دیگر دانشکده ها قرار دهند. دانشجویان می توانند کارهای شاخص و ماندگار انجام دهند که دانشجویان بعد از آنها و حتی دانشگاه از آن استفاده کنند.
در ادامه رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن اشاره به وبینار بین المللی دانشکده دندانپزشکی که حدود 2000 شرکت کننده داشته گفت: این کار بزرگ از فعالیت های کوچک به اینجا رسیده همچنین باید بحران کرونا رو به فرصت تبدیل کنیم و از آن در جهت درست استفاده کنیم.
دکتر رکن ضمن بیان اینکه تاریخ دانشکده دندانپزشکی به صورت مکتوب درحال ثبت است، تاکید کرد باید دانشجویان رادر بحث نگارش این تاریخ وارد کنیم و از پتانسیل دانشجویان در این زمینه هم استفاده کنیم.
در ادامه معاون بین الملل دانشگاه ضمن یاد آوری خاطره ای از دوران دانشجویی خود از دبیران جدید و قدیم معاونت بین الملل دانشکده به خاطر ارائه خوب برنامه های گذشته و طرح ها و برنامه های پیشه رو و همچنین از هیئت رئیسه دانشکده دندانپزشکی به خاطر حمایت از فعالیت های دانشجویان در حوزه بین الملل قدردانی کرد.
وی همچنین بر اهمیت پرداختن دانشجویان به فعالیت های بین المللی و مخصوصا ارتباط با سایر کشور های جهان تاکید کرد و افزود: دانشجویان از همین فعالیت های کوچک اما با کیفیت بالا باید شروع کنند.
در این مراسم دبیران قدیم به ارائه فعالیت های که انجام داده بودند و دبیران جدید به ارائه طرح ها و ایده های خود در این مسیر پرداختند.
در پایان با دادن لوح تقدیر از فعالیت های دبیران کمیته دانشجویی قدردانی شد.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *