محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری مرحله کلینیک دومین آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: سلامت برگزاري آزمون و حفظ آرامش داوطلبين و بهبود كيفيت نسبت به نخستين آزمون ملي در مرحله كلينيك، تير و مرداد94 از مهمترين مسائل دبيران برگزار كننده آزمون است.

به گزارش روابط عمومي دانشكده دندانپزشکی، مرحله كلينيك دومين آزمون ملي دانش آموختگان دندانپزشكي خارج از كشور در دانشكده دندانپزشكي در حال برگزاري است. به اين منظور گزارش روند برگزاري آزمون  از4 تير تا 1 مرداد 94 به اين صورت است.
مرحله كلينيك دومين آزمون ملي دانش آموختگان دندانپزشكي خارج از كشور با آزمون راديولوژي پنجشنبه 4 تير در دو مرحله تئوري و عملي آغاز شد، رشته جراحي دهان فك و صورت در روزهاي شنبه، يكشنبه و دوشنبه 6 تا 8 تير در 2 مرحله تئوري با پخش اسلايد و عملي، ترميمي در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه 9 و 10 تير، شنبه و يكشنبه 13 و 14تير، دندانپزشكي كودكان دوشنبه و سه شنبه 15 و 16، شنبه و يكشنبه 20 و 21 تير، پروتزهاي دنداني در روزهاي دوشنبه و سه شنبه 22،23،29 و 30 تير، و آزمون بيماري هاي دهان چهارشنبه 31 تيرو پنجشنبه1 مرداد 94، مطابق با برنامه ريزي هاي انجام شده دبيران برگزار كننده آزمون ها در دانشكده دندانپزشكي برگزار شد.
همچنين آزمون هاي رشته اندودانتيكس از شنبه تا دوشنبه سوم تا پنجم، پريودنتولوزي سه شنبه و چهارشنبه ششم و هفتم و ارتودنسي شنبه و يكشنبه دهم و يازدهم مرداد 94 در دانشكده دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار خواهد شد.
توضيح اينكه: دبيران برگزاركننده آزمون زمانبندي، نحوه و روش برگزاري، اصول اوليه و... را در جلسات توجيهي مربوطه براي داوطلبين بازگو كرده و اطلاعيه ها و تغييرات نيز بصورت پيامك و بر روي سايت دانشكده و دانشگاه قابل دسترسي و مشاهده است.
عكس و خبر: فاطمه زماني

 

 

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: