محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری نخستین سمینار بین المللی سلول های بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماریهای دهان فک و صورت

دانشکده دندانپزشکی و مرکز تحقیقات جراحی های فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ارتقاء سطح علمی دندانپزشکان و متخصصین، نخستین سمینار سلولهای بنیادی در دندانپزشکی را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، نخستین سمینار بین المللی سلولهای بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماریهای دهان فک و صورت با امتیاز بازآموزی در دی ماه 94 برگزارمی شود.
دکتر نغمه بهرامی دبیرعلمی سمینار، گفت: علم مهندسی بافت و سلول درمانی درحیطه پزشکی بازساختی به طرز چشمگیری در حال رشد است که این مطلب در دندانپزشکی نیز روند قابل مشاهده ای دارد.
در این سمینار پروفسور رابرت هیل از لندن Prof Robert Hill affiliation: Chair of Dental Physical Sciences با عنوان Bone Grafting in Dentistry سخنرانی خواهد کرد.
با توجه به این موضوع آگاهی ازخصوصیات سلول های بنیادی وچگونگی کاربرد آنها در دندانپزشکی بازساختی برای بسیاری ازهمکاران لازم به نظر می رسد. درهمین راستا  دانشکده دندانپزشکی ومرکز تحقیقات جراحی های فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری ستاد سلول های بنیادی معاونت فن آوری ریاست جمهوری تصمیم به برگزاری نخستین سمینار سلول های بنیادی در دندانپزشکی با اختصاص امتیاز بازآموزی، دردی ماه 94 گرفتند.
سخنرانی، کارگاه، پرسش و پاسخ از جمله برنامه های این سمیناراست که 10 دی ماه در دانشکده دندانپزشکی تهران، برگزار خواهد شد.
متخصصین، دستیاران تخصصی، دندانپزشکی عمومی و سایر گروه های هدف می توانند در این سمینار شرکت کنند.
فرم ثبت نام بر روی سایت دانشکده دندانپزشکی WWW.Dentistry.tums.ac.ir  قابل مشاهده و دسترسی است و همچنین شماره های 84902473-021 و 42794304 برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار شرکت کنندگان قرار دارد./ق

فرم ثبت نام نخستین سمینار بین المللی سلولهای بنیادی و دندانپزشکی بازساختی
 
خبرنگار وعکاس: فاطمه زمانی
کلمات کلیدی
تهیه کننده: