محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری نخستین سمینار علمی سلولهای بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماری دهان فک و صورت

استقبال و حضور پرشور شرکت کنندگان و پوشش وسیع خبری نشانه ای از جذابیت و اهمیت علم مهندسی بافت و سلول درمانی است که مسیرهای جدیدی را پیش پای دانش پزشکی فراهم ساخته و در حوزه بیماری های دهان، فک و صورت و باز سازی های آن پیشتاز بوده است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، نخستین  سمینار علمی سلولهای بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماریهای دهان، فک و صورت 10 و 11 دی 94 در تالار شهید دکتر هدایت دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
مراسم افتتاحیه صبح پنجشنبه با حضور پروفسور رابرت هیل از لندن، دکتر محمد بیات رئیس سمینار، دکتر امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم فناوری سلولهای بنیادی جمهوری اسلامی، اساتید، سخنرانان، محققین، دندانپزشکان، پزشکان و دانشجویان سراسر ایران آغاز شد.
دکتر نغمه بهرامی دبیر علمی، دکتر سید علیرضا پرهیز و دکتر امیرجلال عباسی دبیر اجرایی، دکتر ارغوان تنکابنی مشاور کمیته برگزار کننده نخستین سمینار علمی سلولهای بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماریهای دهان فک و صورت بودند.
دکتر متوسلیان مجری سمینار وعضو هیات علمی رشته اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی، پس از خیرمقدم گویی از دکتر حمیدیه درخواست ارائه سخنرانی کرد و پس از آن دکتر بیات مطالب مربوط به سمینار را با پخش اسلاید ارائه داد.
در این سمینار پروفسورهیلProf Robert Hill affiliation: Chair of Dental Physical Sciences  باعنوان Bone Grafting in Dentistry  سخنرانی کرد و سایر سخنرانان مطابق با برنامه سمینارعلمی  و پانل ها مطالب و تحقیقات خود را با نمایش اسلاید ارائه وسئوالات مطرح شده را پاسخ دادند.
دکتر بیات همچنین در پایان ارائه مطالب علمی به هر سخنران گواهی نامه و تندیس سمینار را اهدا کرد.
استقبال و حضور پرشور شرکت کنندگان و پوشش وسیع خبری نشانه ای از جذابیت و اهمیت علم مهندسی بافت و سلول درمانی است که مسیر های جدیدی را پیش پای دانش پزشکی فراهم ساخته و در حوزه بیماری های دهان ،فک و صورت و باز سازی های آن پیشتاز است.
برگزاری سمینار دو روزه سلول های بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماری های دهان، فک و صورت، نتایج تلاش محققین، اساتید دانشگاه های سراسر کشور و ستاد سلولهای بنیادی، مراکز تحقیقات و... همچنین تبادل اطلاعات با شرکت کنندگان، راهی برای موفقیت های بزرگ علمی در آینده ای نزدیک خواهد بود.
توضیح اینکه برای دسترسی به امتیاز بازآموزی و گواهی نامه سمینار، شرکت کنندگان می توانند به سایت آموزش مدون مراجعه کنند.

خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی
کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *