محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری نخستین نشست همفکری، کمیته راهبری توسعه مدیریت دانشکده دندانپزشکی

دکتر آرش منصوریان از گام های اساسی برای پیشبرد اهداف، کمیته راهبری توسعه مدیریت در دانشکده دندانپزشکی، به طرح تکریم ارباب رجوع و در گام دوم به فرآیند نویسی الکترونیک اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، نخستین نشست همفکری، کمیته راهبری توسعه مدیریت دانشکده دندانپزشکی به ریاست دکتر امیررضا رکن و دبیری دکتر آرش منصوریان و حضور اعضا کمیته، چهارشنبه 11 مهر 97 در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
دکتر امیر رضا رکن در ابلاغی اعضا کمیته را برای پیشبرد اهداف دانشکده و دانشگاه،دکتر آرش منصوریان را به عنوان دبیرکمیته، دکتر حکیمه سیادت معاون آموزشی، دکتر مرضیه علی خاصی معاون پژوهشی، حسین رسول نژاد سرپرست حراست و حاله هایک مسئول واحد فناوری اطلاعات IT دانشکده دندانپزشکی منصوب کرد.
دکتر منصوریان موارد ابلاغ شده از سوی دانشگاه را بر اساس اولویت و اهمیت آنها مطرح کرد و گفت طرح تکریم ارباب رجوع امر مهمی است که برای دانشکده از اهمیت بالایی برخوردار است و در گام نخست باید کمیته ای تشکیل داد و با برنامه ریزی و جلسات متعدد روند پیشرفت و تغیرات را تحت نظر داشت.
وی اظهار داشت در گام دوم فرآیند نویسی به همراه نرم افزار، از جایگاه بالایی برخوردار است که مطالب زیادی رادر این زمینه باید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد که لازمه آن تشکیل کارگروه های در حوزه های مختلف است.
در ادامه اعضا کمیته مطالبی را بیان کردند و پیشنهاداتی ارائه دادند.
 
خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *