محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

برگزاری کارگاه اطفاء حریق در دانشکده دندانپزشکی

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: کارگاه آموزشی اطفاء حریق برای ارتقا سطح دانش و آگاهی تمام کارکنان و در راستای اعتبار بخشی دانشگاه، در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی دانشکده:کارگاه از سوم تا هفتم مرداد94 طبق تقسیم بندی صورت گرفته در دو مرحله تئوری و عملی به ترتیب در آمفی تئاتر 60 نفره و بخشی از حیاط دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
 کارشناسان آتش نشان ایستگاه  شماره 40 استان تهران در ساعات آموزش مهارت های اولیه آتش نشانی به رویدادهای ممکن چون سقوط در چاه، آسانسور، مزاحمت حیوانات، برق گرفتگی، آوار، گاز گرفتگی، چرخ گوشت، گیر کردن اعضاء بدن، تصادف، حبس شدن، خودکشی و ... اشاره کردند و راهکارهای اولیه تا قبل از اقدامات نیروی آتش نشانی را توضیح دادند.
همچنین انواع حریق را به چهار دسته تقسیم و راهکارهای مهار هر نوع را توضیح داد سپس کپسول های آتش نشانی را با توجه به مواد تشکیل دهنده به پنج دسته آب، پودر، کف، دی اکسید کربن و هالوژن تقسیم و توضیحات لازم را بیان کرد.
 توضیح اینکه: این کارگاه از ساعت 9 تا 10:30 برای دوره اول و 11 تا 12:30 برای دومین دوره، با ظرفیت 30 کارمند برگزار شد و در پایان این دوره گواهی کارگاه اطفاء حریق به کارکنان ارائه می شود.
عکس و خبر: فاطمه زمانی

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: