جلسه مرور مقاله با عنوان " بازی آموزشی برای دانشجویان دندانپزشکی
جلسه مرور مقاله با عنوان " بازی آموزشی برای دانشجویان دندانپزشکی، طراحی بازی اتاق فرار در بخش اندودانتیکس "، به همت دفتر توسعه آموزش در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
![](/thumbnail/550-367_100/uploads/1/2022/Oct/30/20221024_122335_crop_crop.jpg)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، جلسه مرور مقاله با عنوان " بازی آموزشی برای دانشجویان دندانپزشکی، طراحی بازی اتاق فرار در بخش اندودانتیکس "، به همت دفتر توسعه آموزش و با ارائه امیرحسین محمدی دانشجو دندانپزشکی و با حضور جمعی از استادان و دانشجویان در روز دوشنبه ۲ آبان برگزار شد.
در سالهای اخیر، تأثیر بازی و بازی وارسازی در ارتقاء آموزش رشته های علوم پزشکی مورد توجه قرار گرفته و در این میان، اتاق فرار با استقبال بسیار طراحان آموزشی مواجه شده است. بازی فرار برخلاف روش های تدریس سنتی مبتنی بر سخنرانی که بر انتقال اطلاعات و حافظه تاکید می کنند، بر کار تیمی و تفکر انتقادی بازیکنان برای حل معما در مدت زمان محدود و دریافت پاداش متمرکز است. بنابراین سطوح بالاتری از یادگیری را ایجاد می کند.
در این جلسه، مقاله ارائه شده مورد نقد و بررسی استادان قرار گرفت و بر اهمیت بازی وارسازی در آموزش تأکید شد.
همچنین درمورد اولین تجربه اتاق فرار دندانپزشکی که توسط دفتر توسعه آموزش و گروه دندانپزشکی کودکان در آبان ماه برگزار می شود صحبت و تبادل نظر شد.
نظر دهید