محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

جلسه معارفه و آشنایی بیشتر، رئیس و معاونین دانشکده دندانپزشکی با دستیاران تخصصی بین المللی

تبدیل فرایند انتخاب واحد از حالت دستی به سیستمی، افزایش مدت زمان حضور در بخش در دوره observation، عدم وجود آیین نامه مشخص برای شرایط scholarship و تخفیفات تحصیلی و... از جمله مسائل مطرح شده دستیاران تخصصی بین المللی است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، جلسه رئیس دانشکده، معاونین و دستیاران تخصصی دندانپزشکی بین المللی با هدف شناخت و آشنایی کامل تر و بررسی مشکلات، دوشنبه 10 اردیبهشت 97 در سالن شورای دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در این نشست دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده دندانپزشکی، دکتر سیادت معاون آموزشی، دکتر امینی شکیب معاون بین الملل، دکتر محمدی معاون تحصیلات تکمیلی و تخصصی، دکتر علی نژاد قائم مقام معاونت بین الملل و دانشجویان تخصص بین الملل حضور داشتند.
در ابتدا رئیس دانشکده از حضور دستیاران تخصصی در جلسه استقبال کرد و از آنها خواست که خود را معرفی کنند.
دستیاران پس از معارفه و ابراز خرسندی از آموزش در گروه های تخصصی درخواست پیگیری موضوعات مطرح شده توسط مسئولین دانشکده را داشتند و مطالبی را بیان کردند.
تبدیل فرایند انتخاب واحد از حالت دستی به سیستمی، افزایش مدت زمان حضور در بخش در دوره observation، عدم وجود آیین نامه مشخص برای شرایط scholarship و تخفیفات تحصیلی، درخواست تفکیک کلاس هایشان از دانشجویان under graduated در کالج را داشتند.
همچنین در مورد برگزاری دوره اجباری زبان فارسی و هزینه های آن پیشنهاد دادند کلاس زبان فارسی در حد مکالمه با بیماران باشد و نیازی به یادگیری زبان فارسی نوشتاری نیست و پیشنهاد دیگر دستیاران تخصصی، بازبینی تعداد requirements درمانی با وجود کمتر بودن دوره ی MSc نسبت به specialty بود.
از جمله مشکلات به موضوع خوابگاه ، رفت و آمد به خیابان انقلاب برای برگزاری کلاس روش تحقیق بود که مایل بودند این کلاس ها در دانشکده توسط مدرسین با زمینه ی دندانپزشکی برگزار شود .
توضیح اینکه، از 18 رزیدنت بین الملل 14 نفر در جلسه حضور داشتند.
خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی
تهیه کننده: