محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

دانشجویان دانشکده دندانپزشکی به دانشگاه Yeditepe ترکیه اعزام می شوند

دانشجویان دانشکده دندانپزشکی برای شرکت و ارائه مقاله در کنگره YUDSA به دانشگاه Yeditepe ترکیه اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، در پی هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشکده دندانپزشکی دانشگاه Yeditepe ترکیه، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران قصد دارد تیمی متشکل از دانشجویان دانشکده را برای شرکت و ارائه مقاله در کنگره ی YUDSA طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه ۹۹ به آن دانشکده اعزام کنند.
دانشگاه Yeditepe درشهر استانبول واقع شده است، بیمارستان دندانپزشکی Yeditepe اولین بیمارستان دندانپزشکی در ترکیه است که دارای ۱۲۰ یونیت دندانپزشکی و سه اتاق مخصوص جراحی تحت بیهوشی است.
کنگره مشابهی در اسفند ماه ۹۷ صورت گرفته بود و تیمی متشکل از دانشجویان منتخب دانشکده دندانپزشکی تهران برای ارائه پوستر حضور فعال داشتند که از ۳ نفر اول کل منتخبان بهترین پوستر، دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به کسب مقام اول و سوم شدند.
متقاضیان برای شرکت در کنگره YUDSA در فروردین ماه ۹۹  باید مدارک خود (شامل CV و abstract مقاله) را حداکثر تا اول آذر به دفتر معاونت بین الملل تحویل دهند که از بین این متقاضیان تعداد ۱۰ نفر توسط کمیته ای متشکل از معاونین آموزشی، پژوهشی و بین الملل دانشکده انتخاب و به دانشکده ی Yeditepeمعرفی می شوند.
توضیح اینکه ارائه مقاله به صورت پوستر یا سخنرانی تحت نظارت اساتید دانشکده ضروری است. هزینه اقامت برای سه شب و شرکت در کنگره برای نمایندگان معرفی شده از طرف این دانشکده رایگان و بقیه هزینه‌ها بر عهده متقاضیان است.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی
 
تهیه کننده: